fbpx

Waarom geven mensen meer de voorkeur aan jou dan je denkt?

Mensen creëren vaak illusies en zijn ervan overtuigd dat iemand ons niet leuk vindt, omdat ze ons om de een of andere reden niet leuk vinden. Het is tijd om te ontspannen en niet langer te geloven dat iemand tegen je samenzweert, omdat mensen vaak meer de voorkeur aan je geven dan je denkt.

Ustvariti dober prvi vtis je najbolj huda preizkušnja, saj si verjetno vsi, odvisno od situacije, želimo ustvariti dobro podobo, ki bo ostala drugi osebi v geheugen. Tudi ko spoznavamo nove ljudi, si ustvarjamo lastno mnenje in so nam določene osebe manj het leuk vinden, čeprav nimamo posebnega razloga. Skladno s tem ljudje pogosto verjamemo, da večini oseb tudi sami nismo všeč. A v novi raziskavi pišejo, da nas imajo ljudje raje, kot mislimo.

Ljudje nas imajo raje, kot si mislimo.
Ljudje nas imajo raje, kot si mislimo.

Verjetno ni slabšega občutka kot geloof, da nekomu nismo všeč, še posebej, če nam oseba past bij. Zagotovo je spoznavanje novih oseb velik izziv, a brez skrbi, naš prvi vtis je boljši, kot se nam zdi. V raziskavi o tem, ali nas ljudje imajo raje, kot si mislimo, so vključili številne skupine tujcev, ki so bili prisiljeni se sporazumevati z neznanci. Po tem, ko so udeleženci zaključili s gesprekken, so morali oceniti svojega sogovornika in podati oceno o tem, kako so oni bili všeč svojem sogovorniku.

Sogovrnikom je zelo ustrezala družba osebe, s katero so bili v paru.
Sogovrnikom je zelo ustrezala družba osebe, s katero so bili v paru.

Fenomen, ki so ga strokovnjaki poimenovali ‘the liking gap’, pojasnjuje, da so s svojo oceno udeleženci podcenili, kako všeč so bili sogovorniku in koliko so uživali v njihovi družbi. Ljudje so torej rekli, da jim je družba sogovornika bistveno bolj ustrezala, kot so njihovi sogovorniki ocenili, da jim bo.

Kaj ti torej voorkomt, da spoznavaš nove mensen?

Meer informatie

Meer informatie:
journals.sagepub.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.