Zakaj te imajo ljudje raje, kot si misliš?

Pogosto si ljudje delamo utvare in smo prepričani, da nas nekdo ne mara, ker mu zaradi takšnih ali drugačnih razlogov nismo všeč. Čas je, da se sprostite in prenehate verjeti, da nekdo proti vam kuje zaroto, saj vas imajo ljudje pogosto raje, kot vi mislite.

Ustvariti dober prvi vtis je najbolj huda preizkušnja, saj si verjetno vsi, odvisno od situacije, želimo ustvariti dobro podobo, ki bo ostala drugi osebi v spominu. Tudi ko spoznavamo nove ljudi, si ustvarjamo lastno mnenje in so nam določene osebe manj všeč, čeprav nimamo posebnega razloga. Skladno s tem ljudje pogosto verjamemo, da večini oseb tudi sami nismo všeč. A v novi raziskavi pišejo, da nas imajo ljudje raje, kot mislimo.

Ljudje nas imajo raje, kot si mislimo.
Ljudje nas imajo raje, kot si mislimo.

Verjetno ni slabšega občutka kot prepričanje, da nekomu nismo všeč, še posebej, če nam oseba ustreza. Zagotovo je spoznavanje novih oseb velik izziv, a brez skrbi, naš prvi vtis je boljši, kot se nam zdi. V raziskavi o tem, ali nas ljudje imajo raje, kot si mislimo, so vključili številne skupine tujcev, ki so bili prisiljeni se sporazumevati z neznanci. Po tem, ko so udeleženci zaključili s pogovori, so morali oceniti svojega sogovornika in podati oceno o tem, kako so oni bili všeč svojem sogovorniku.

Sogovrnikom je zelo ustrezala družba osebe, s katero so bili v paru.
Sogovrnikom je zelo ustrezala družba osebe, s katero so bili v paru.

Fenomen, ki so ga strokovnjaki poimenovali ‘the liking gap’, pojasnjuje, da so s svojo oceno udeleženci podcenili, kako všeč so bili sogovorniku in koliko so uživali v njihovi družbi. Ljudje so torej rekli, da jim je družba sogovornika bistveno bolj ustrezala, kot so njihovi sogovorniki ocenili, da jim bo.

Kaj ti torej preprečuje, da spoznavaš nove ljudi?

Dodatne Informacije

Več informacij:
journals.sagepub.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Coca-Cola in Carlsberg predstavljata steklenice iz rastlinja, ki se razgradijo v enem letu