fbpx

Nova kolekcija parfumov H&M 2025 izgleda kot luksuz, stane pa manj kot 15 € – in diši kot sanje

Foto: H&M

V svetu, kjer parfumi pogosto stanejo toliko kot letalska karta za Pariz (brez prtljage, seveda), je nova kolekcija parfumov H&M Beauty resničen olfaktorni preobrat. Modni velikan, ki nas že desetletja oblači v trendovske kose po dostopnih cenah, zdaj svojo lepoto širi še v parfumsko sfero — in to v obliki štirih skrbno zasnovanih Eau de Parfum vonjev. Kolekcija je poklon osebnemu izrazu, večdimenzionalnosti vonjav in – presenetljivo – luksuzu, ki si ga lahko privoščimo brez slabe vesti (ali negativnega bančnega stanja).

Nova kolekcija parfumov H&M: Zasnovani na Švedskem in razviti v Parizu, ti parfumi nosijo več kot le prijeten vonj – nosijo filozofijo. So veganski, trajnostni, sestavljeni z upcycled notami in pakirani v FSC-certificirano embalažo. In čeprav vas bodo stali le 14,99 € za 50 ml, vonjajo kot nekaj, kar bi vam na pariškem lepotnem pultu prodali za vsaj desetkrat več. Tukaj so štirje novi vonji, ki bodo premešali vašo parfumsko garderobo – in verjetno tudi vaše prioritete.

Nova kolekcija parfumov H&M Beauty

Ruby Touch – ko parfum postane aura samozavesti

Ruby Touch ne diši, on vstopi v prostor. Kot elegantna ženska v svileni rdeči obleki, ki ne potrebuje predstavitve, ker je že z vonjem povedala vse. Dišava se odpre s toplino suhega sadja in pomarančnega žara, ki skupaj ustvarjata učinek sončnega zahoda v puščavi. A ta vonj ni zadržan – razvije se v bogato srce jasmina, začimb in lesnih akordov, ki vas povsem prevzamejo. Zaključek pa je prava parfumska balada: jantar, mošus in hrastov mah, ki skupaj ustvarijo vtis, da ste pravkar izstopili iz butične parfumerije v Marakešu. Ruby Touch ni parfum za stidljive – je vonj za tiste, ki vedo, kdo so, in se tega ne bojijo pokazati.

Foto: H&M
Top notes: Orange, Tagete, Dried Fruits
Mid notes: Woody Accord, Warm Spices, Violet, Jasmine
Base notes: Amber, Oak Moss, Musky Accord

Mystic Velvet – parfum, ki bi ga hotela nositi tudi čokolada

Če bi parfum lahko bil sladek greh, potem bi se imenoval Mystic Velvet. To ni le vonj, to je čutna zgodba, ki se začne z eksplozijo temne čokolade, zrelih jagod in kančkom mandarine. Je kot luksuzen desert po polnoči, v sobi polni pliša in skrivnosti. A ta parfum ni enodimenzionalen – v njegovem srcu rastejo cvetovi jasmina in pomarančevca, oviti v mehko toplino lesa. Zaključek je svilnat: vanilija, sandalovina in labdanum ustvarijo tančico, ki se prilega telesu kot najmehkejši žamet. Mystic Velvet je idealen za večere, ko želite biti nepozabni – in dišati po nečem, kar je skoraj prepovedano dobro.

Foto: H&M

Pearl Dream – nežnost, ujeta v parfum

Pearl Dream je kot jutro po najlepši noči – sveže, svetlo in polno obljub. Ta dišava je oda ženski subtilnosti: v uvodu nas pozdravi nežna sladkost borovnic, ki se zlivajo s citrusnim leskom limone in mandarine. A prava zgodba se začne šele v srcu – kjer tuberoza, tiaré cvet in ylang-ylang ustvarijo cvetlično meglico, ki je hkrati sofisticirana in nežna kot svila na goli koži. Baza s toplimi lesnimi notami, vanilijo in kašmirjem daje parfumu mehko, skoraj zasanjano globino. Pearl Dream je dišava za vse, ki ljubijo romantičnost, a brez sladkobnosti – in za tiste, ki želijo dišati kot poezija.

H&M Beauty is expanding its fragrance universe with the launch of Eau de Parfum — a new addition to its scent assortment that brings longer-lasting wear, elevated intensity, and a more expressive way to wear fragrance.

White Air – svežina, ki ostane dlje kot vaš najljubši filter

White Air je tisti parfum, ki ga uporabite, ko želite dišati kot “jaz, samo boljša verzija sebe”. Je svež, nežen in popolnoma brezčasno čist. Dišava se odpre z osvežujočo mešanico hruške, mandarine in magnolije – kot prvi vdih po dežju, ko zrak še vedno diši po nevihti in novi priložnosti. Cvetlične note lipe in potonike ustvarijo občutek zračnosti, medtem ko sadni podtoni dodajo mladostno energijo. Zaključek s pudrastim mošusom, cedrovino in mehkim akordom daje parfumu izjemno obstojnost brez teže. White Air je dišavna izbira za minimaliste z okusom – sveža, a nikoli preprosta.

Foto: H&M

Zaključek:
Parfumi, ki izgledajo kot dizajnerski objekt, dišijo kot niche kreacije in stanejo kot brunch? H&M Beauty je z novo Eau de Parfum kolekcijo dosegel popoln parfumerski trifekta. Kolekcija bo na voljo konec avgusta na hm.com in v izbranih trgovinah H&M z lepotnim oddelkom.

In ja – zdaj končno vemo, kako diši modni luksuz za 14,99 €. Hint: precej bolje, kot bi si mislili.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.