fbpx

Nova modna obsedenost: Črna športna oblačila so “out”, TikTok prisega na te barvne kose

Ko fitnes postane modna pista

Foto: H&M

Športna oblačila niso več samo to. Postajajo modni odsev. Črna. Roza. Zelena. Katera je prava? Je res konec dobe črnih športnih oblačil? Ali TikTok res narekuje pravila tudi v outfitu za vadbo? Verjeli ali ne: da.

Športna oblačila: Svet, kjer je nekoč štela le funkcionalnost pajkic in topa, se je začel vrteti okoli všečkov, barvnih palet in vizualne privlačnosti.

TikTok je postal nova modna Biblija za športna oblačila, kjer se tudi vadbeni stil presoja pod drobnogledom trendov. A če je črna dolga leta pomenila samozavest, vsestranskost in minimalizem, se zdaj znajde pred izzivom: postaja dolgočasna.

@_ellienicholls @Greta clocking in as the Australian correspondant 🫡 #activewear #outfitinspo #coolgirl #bondi #pilates ♬ original sound – Ellie Nicholls

Barvna eksplozija: Športna oblačila v odtenkih samozavesti

Kar je še nedavno pomenilo klasičen “look za v fitnes”, danes velja za varno izbiro brez domišljije. Novi val aktivne mode šporntih oblačil stavi na paleto barv, ki spominjajo na umetniške galerije: pistacija, karamelna, sivka, terakota. Namesto prikrivanja telesa se barve uporabljajo za poudarjanje razpoloženja – in osebnosti. Ni več pomembno samo, kaj se nosi, ampak kako se to predstavi.

Generacijski spopad: Ko stališče postane outfit

Modni trendi so pogosto odraz družbenih gibanj. V tem primeru gre za tiho revolucijo med generacijami. Mlajši uporabniki TikToka – z Gen Z na čelu – uporabljajo barvna športna oblačila kot orodje samoizražanja, drznosti in igrivosti.

Črna, nekoč simbol moči, zdaj označuje pripadnost preteklosti. A milenijci ne popuščajo: zvestoba funkcionalnosti je zanje pomembnejša od prehodne estetike.

@morganpetersonn Replying to @Taylor Jarrell Armstead gym girl activewear favs 👟🔥🎧 all my favs from 2025 so far!! #activewear #gymoutfit #fitnessmotivation #gymgirl #dfyne #vitality #formactivewear #lululemon @DFYNE @lululemon @shopvitality @shop_form @abercrombie ♬ original sound – Morgan Peterson

Črna ni problem – postane pa izgovor

Čeprav mnogi črni barvi pripisujejo praktičnost – prikriva znoj, hujša optično, ujame se z vsem – postaja jasno, da gre pogosto le za izgovor, da se ostane v coni udobja.

Barva ne določa sposobnosti, a pove veliko o razpoloženju, samozavesti in odprtosti do sprememb. V resnici gre za vprašanje: kdo si želite biti, ko stopite v športni studio?

@hm_move From this morning’s SoftMove™ session in London✨ #SoftMove™ #event ♬ originalljud – H&M Move

Trgovci sledijo utripu TikToka, a klasika ne umira

Zanimivo je, da tudi tisti, ki ustvarjajo trende – modne blagovne znamke – ne zavračajo črne. Preprosto prilagajajo ponudbo.

Kolekcije z živahnimi barvami se prodajajo kot vroče žemljice, a črne linije ostajajo stalnica. Zakaj? Ker trg zahteva raznolikost. In ker vsi ne trenirajo za kamere – nekateri trenirajo zase.

Moda kot gibanje, ne kot pravilo

Naj bo torej v ospredju misel: moda naj bo zabava, igra, preizkus. Ne sodba. Danes roza, jutri bež, naslednji teden spet črna.

Ključno je, da obleka podpira gibanje, izraža notranji svet in omogoča občutek moči – ne glede na to, ali je neonska ali popolnoma temna.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.