Čeprav se nam zdi večina oglasov nadležnih podobno kot komarji in smo (vsaj v Sloveniji in prestolnici) le s težavo sprejeli pojav t. i. svetlobnih vitrin (citylightov), so primeri, ko tovrstno oglaševanje pozdravimo. Lep primer je The Mosquito Killer Billboard, ki posnema vonj človeka, s čimer zvabi komarje, ki prenašajo virus Zika, jih ujame in nikoli več ne izpusti.
Oglas za samostoječo svetlobno vitrino citylight, ”The Mosquito Killer Billboard”, je delo agencij Posterscope in NBS. Njegova posebnost je, da v ozračje oddaja vonjave, podobne človeškim, s čimer privablja okužene komarje tudi do 4 kilometre daleč! Za še večji učinek so klasično svetlobo oglasne površine zamenjali s fluorescentno. Oglas komarje privabi, zvabi v past (za zaslon), kjer sčasoma umrejo od dehidracije. Nismo torej samo ljudje tisti, ki nasedamo oglasom!
PREBERITE ŠE: Preveri, kaj boš na Facebooku objavil/-a čez 10 let
Tehnologija, ki skrbi za delovanje oglasa, ki rešuje življenja (virus Zika namreč prinaša hude deformacije glave in možganov pri novorojenčkih), je na voljo za splošno rabo, najdete pa jo tu.
Več informacij:
cargocollective.com