fbpx

Oglaševalska kampanja Lane Bryant #ImNoAngel pokaže, kaj pomeni biti “seksi”

Ni novost – tako Dove kot Dear Kate so že uspeli narediti parodijo na kampanjo “The Perfect Body”, ki pripada znamki Victoria's Secret – a je znova udarilo. Prodajalec "plus-size" izdelkov, Lane Bryant, je pravkar začel novo oglaševalsko akcijo #ImNoAngel, kjer promovira linijo spodnjega perila Cacique, proslavlja različnost telesa in seveda nastavi ogledalo svojemu krilatemu konkurentu.

Ob koncu lanskega leta je znamka Victoria’s Secret doživela močan protiudarec za svojo kampanjo “The Perfect Body”, ki je vsebovala zaporedje modelov z dokaj enotnim tipom telesa. Petcija na Change.org je ter podpora s socialnih medijev (#iamperfect) je prisilila podjetje, da je spremenilo slogan v “A Body For Every Body”.

Lane Bryant v videu #ImNoAngel, objavljenem na YouTubu, s skupino “plus-size” modelov pokaže novo linijo spodnjega perila Cacique, medtem pa dekleta govorijo stvari kot so: “Kako dolgočasno bi bilo, če bi bili vsi enaki?” ter “Vse je v tem, kako se počutiš”. Sporočilo je torej jasno: “seksi” je lahko čisto vsaka ženska, ne samo tistih nekaj žensk.

PREBERITE ŠE: 10 najboljših “plus-size” modelov

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.lanebryant.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.