Na področju grafičnega in industrijskega oblikovanja smo zasledili že mnogo izjemnega, a dejanska tetovaža na izdelek še ni bila ena izmed njih. Sébastien Mathieu tako s svojo serijo 25 unikatnih viski steklenic v potetovirani podobi postavlja nove mejnike.
Lastnik pariškega tatu studia Le Sphinx Sébastien Mathieu je za priznano znamko žlahtne pijače J&B ustvaril prav posebni videz. Steklenice, odete v trpežni lateks kožne barve, je okrasil s pomočjo sodobne tehnike tetoviranja z električnimi iglami. Za končanje vsake barvite in nadvse realistične mojstrovine je tako potreboval potrpežljivih 20 ur dela.
Ideja se je porodila izhajajoč iz dejstva, da se je pijača J&B Rare Scotch Blend v Londonu pojavila v 2. polovici 16. stoletja pod okriljem trgovcev Justerini & Brooks. Hkrati se je v istem obdobju trend tetoviranja iz kraljeve vojaške mornarice razširil po celem mestu, pri čemer je vrhunec doživel leta 1862 s tetovažo princa Bertieja, ki je kasneje postal kralj Edvard VII, in je poskrbel za pravo navdušenje višjega sloja po celi Evropi.
Kot navdih za slavljenje tega obdobja se je tako francoski studio Button Button povezal z Mathieujem, njegove oblikovno izjemne stvaritve v ličnih lesenih škatlah pa so na ogled v Public Drugstore in nakupovalnem centru L’éclaireur Rue Herold v Parizu.
Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!