fbpx

P. Diddy in Cassie posnela seks(i) oglas za parfum 3AM (NSFW)

P. Diddy in Cassie v oglasu za parfum 3AM

Oglasi za dišave vedno močno pretiravajo. Kot nekateri z nanosom parfuma. Če boste izbrali ta vonj, potem vam seks ne uide. Ja, seveda. No, erotični oglas raperja, producenta in modnega oblikovalca P. Diddyja za njegov novi parfum 3AM to letvico pomakne še više. V provokativnem spotu nastopa skupaj s pevko Cassie Ventura in če se vam zdi, da gre le za seks, se motite. P. Diddy pravi, da je to ljubezen.

Seksi, če ne kar erotični oglas za parfum 3AM (Sean John), za katerim stoji P. Diddy (Sean ”Diddy” Combs), moškim pa dviguje pritisk njegovo dekle v resničnem življenju Cassie Ventura, nikogar ne bo pustil ravnodušnega. Če bo temu tako tudi kar se tiče njegove nove dišave, pa bo pokazal čas. Ob ogledu sicer zelo estetskega spota se skorajda ne da znebiti občutka, da gre le za seks. A Diddy je drugačnega mnenja.

P. Diddy in Cassie sta par tudi zasebno.
P. Diddy in Cassie sta par tudi zasebno.

”Mnogi ga bodo označili za žgečkljivega in provokativnega, a bodo tudi takšni, ki bodo dejali, da je lep. Vsa ta interakcija ima namreč prav toliko veze s seksom kot ima z ljubeznijo.” No, več kot očitno je P. Diddy pomešal pojma seks in ljubezen, pa vendar, če nanj gledamo kot na umetniški akt, potem to še nekako kupimo. Če bomo kupili dišavo je pa še vprašanje.

PREBERITE ŠE: Parfum “Neandertal”: Dišava za sodobne neandertalce

P. Diddy je sicer navdih za oglas za svoj parfum 3AM (prvi po šestih letih) dobil v tovrstnih oglasih Calvina Kleina ob katerih je odraščal. ”Ej, Diddy, kaj nisi ti odraščal na ulicah geta? Kakšen raper pa si, če si gledal reklame za parfum?” Kakorkoli. Ti spoti so ga spodbudili, da se je vrgel tudi v industrijo parfumov.

Oglas za dišavo 3AM:

Dodatne Informacije

Več informacij:
3am.seanjohn.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.