fbpx

Petra Robnik: »Izobražen in usposobljen športnik je dober vzornik mladim.«

Športniki morajo že v času tekmovalnega udejstvovanja razmišljati o nadaljevanju svoje karierne poti. Da bi opolnomočili mlade perspektivne športnike in jih spodbudili za aktivno razvijanje dvojne kariere, je pod okriljem Coca-Coline Akademije za mlade med 17. in 19. novembrom 2017 v Portorožu potekal tridnevni dogodek s praktičnimi delavnicami. Med predavatelji je bila tudi nekdanja alpska smučarka Petra Robnik.

Več kot 40 mladih športnikov v starosti od 18 do 25 let se je udeležilo delavnic predavateljev z različnih strokovnih področij, svoje izkušnje pa so z njimi delili tudi nekdanji vrhunski slovenski športniki, med njimi Raša Sraka, Jure Košir in Rožle Prezelj. Petra Robnik, ki na Olimpijskem komiteju Slovenije-Združenju športnih zvez med drugim skrbi za dvojno kariero športnikov, je poudarila: »Mladi so na dogodku pridobili ali nadgradili svoje formalno in neformalno znanje na praktičnih področjih, kot so komuniciranje v povezanem svetu, graditev blagovne znamke in družbena odgovornost na temelju olimpijskih vrednot. Pri vstopu športnika na trg dela sta ključni športnikova izobrazba in sposobnost, da svoja znanja, pridobljena v športu, prenese v poslovno okolje.«

Izobraževalni program Akademija za mlade je Coca-Cola HBC Slovenija zasnovala v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije. Projekt je nadgradnja letos sklenjenega štiriletnega sponzorstva med podjetjem v Sloveniji in nacionalno olimpijsko organizacijo. Družba The Coca-Cola Company namreč ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni ter od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo #vednopodpiraj spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo.

Dodatne Informacije

Več informacij:
akademijazamlade.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.