fbpx

Pharrell x adidas predstavljata supergo Adistar Jellyfish v oranžni barvi, ki prihaja pod znamko VIRGINIA

Adistar Jellyfish
Foto: adidas

Ko Pharrell Williams vstopi v svet oblikovanja copat, ni vprašanje, če bo nekaj drugače – vprašanje je, kako daleč bo šel. Tokrat z adidasom razkriva novo različico modela Adistar – futuristično, organsko, skoraj biomorfno silhueto po imenu Adistar Jellyfish.

Če vam ime Adistar Jellyfish ne pove dovolj: pripravite se na nekaj, kar je oblikovano kot bitje iz globin oceanov, a rojenega za urbano džunglo. VIRGINIA Adistar Jellyfish, ki 23. avgusta izide v žareče oranžni barvi, je rezultat Pharrellove nove ustvarjalne identitete in platforme VIRGINIA – koncepta, ki presega klasične meje znamke, kraja in žanra.

Silhueta prihodnosti z biološkim DNK-jem

Jellyfish je reinterpretacija adidasovega modela Adistar, a brez vsakršne zadržanosti do radikalne preobrazbe. Na prvi pogled deluje kot konceptualna skulptura; na drugi, kot funkcionalna tekaška obutev. Ta dvojnost ni naključna – je temelj celotne zgodbe.

Foto: adidas

Povečan srednji podplat, ki spominja na lebdeče plavuti meduze, ustvarja vizualno dinamiko in mehansko podporo. Zgornji del iz večslojne mreže z eksoskeletnimi elementi dodaja dimenzijo giba in teksture – skoraj kot bi bil copat živ organizem. Dodatek? Svetleče (glow-in-the-dark) detajle, ki osvetlijo vsak vaš korak – dobesedno.

Detajli, kot sta vdelan napis “Jellyfish” in logotip VIRGINIA na jeziku in vložku, ne delujejo kot klasično “brandiranje”, ampak kot osebni podpis avtorja – tiha, a prepoznavna estetika, ki se ne razkazuje, a vedno izstopa.

Adistar Jellyfish: Med domišljijo in ekološko zavestjo

Za predstavitev copata se Pharrell in adidas nista odločila za običajno urbano kampanjo. Namesto tega nas peljeta v imaginarni koralni greben, poseljen z izmišljenimi potapljači, ki občudujejo meduze – bitja, ki v sebi združujejo lepoto, tišino in čisto moč preživetja.

Foto: adidas

Ta fikcijski podvodni svet, vizualno navdihnjen z estetsko prefinjenostjo starih naravoslovnih filmov in potapljaške fotografije, omogoča kampanji, da spoštuje naravo, ne da bi jo izkoriščala. Vse skupaj deluje kot subtilna ekološka izjava, a brez didaktičnega podtona.

VIRGINIA – več kot kraj, manj kot blagovna znamka

Čeprav nosi ime po ameriški zvezni državi, VIRGINIA ni zemljepis. Je Pharrellova ustvarjalna persona, platforma in gibanje. V tem okviru adidasova dediščina dobi novo dimenzijo – tam, kjer se tehnična odličnost sreča z izrazito individualnostjo.

Vsaka kolekcija pod VIRGINIA s sabo nosi občutek omejenosti, luksuza in eksperimenta. Jellyfish ni izjema – je artefakt prihodnosti, ki pa je povsem nosljiv danes.

Kje, kdaj, kako?

Če razmišljate o nakupu, ni prostora za odlašanje. Jellyfish v oranžni barvi bo na voljo 23. avgusta pri izbranih adidas prodajalcih in na adidas.com. Prijave v aplikaciji Confirmed App se odprejo že 18. avgusta.

Cena? 300 ameriških dolarjev. Vem, ni malo – a gre za več kot copat. Gre za kos, ki nosi umetniško zgodbo, tehnično inovacijo in osebni pečat enega najbolj ikoničnih ustvarjalcev svoje generacije.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.