fbpx

Mówi się, że mężczyźni, którzy kochają łyżeczkowanie, są lepszymi partnerami

Znanost pravi, da objemanje na različne načine koristi človeku, tisti moški, ki se radi žličkate, pa naj bi bili tudi boljši partnerji.

Napredna socialna politika je pospešila opustitev starih spolnih norm, zato je objemanje zunaj štirih sten postalo nekaj samoumevnega in “normalnega”.

Niemniej jednak 20 odstotkov britanskih parov/mężczyźni, ki se radi žličkajo, tega ne želijo priznati zaradi strahu, da bi izgubili moškost. 55 odstotkov moških priznava, da jih je strah pokazati svoja čustva zaradi potencialnega posmehovanja.

A znanost je ugotovila, da so moški, ki se radi žličkajo, veliko boljši partnerji.

Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.
Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.

Psihoanalitik Steve McKeown jest dla UNILAD povedal, da so moški, ki se radi žličkajo, verjetno občutljivejši, oni są zrozumienie, współczujący, prijetni in v stiku s svojo žensko stranjo. Občutljivost je zelo pomembna značilnost, saj so partnerski odnosi v današnji stresni družbi pogosto zapleteni.

Vse naštete značilnosti vplivajo tudi na povečevanje inteligencja emocjonalna – moški, ki so v stiku s svojimi čustvi, so čustveno bolj inteligentni od tistih moških, ki nimajo razvite te značilnosti –, ki je najbolj pomembna v vsakem partnerskem odnosu.

Moški, ki so občutljivi, preživijo veliko več časa z žensko, ki jo obožujejo in ljubijo, posledično pa so bistveno prej pripravljeni iść na kompromisy. Psihoanalitik navaja, da položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika. Przypadek ranljiv položaj, ko partnerju verujemo.

Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.
Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.

Med drugim so tudi v nedavni raziskavi Love, Lust and Loneliness, izvedeni na Status Online and the Family Stability Network, ugotovili, da današnji moški iščejo srečo I imajo veliko strahov ter skrbi pri prikazovanju čustev.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.