fbpx

Miesten, jotka rakastavat lusikkailua, sanotaan olevan parempia kumppaneita

Znanost pravi, da objemanje na različne načine koristi človeku, tisti moški, ki se radi žličkate, pa naj bi bili tudi boljši partnerji.

Napredna socialna politika je pospešila opustitev starih spolnih norm, zato je objemanje zunaj štirih sten postalo nekaj samoumevnega in “normalnega”.

Kljub temu 20 odstotkov britanskih parov/miehet, ki se radi žličkajo, tega ne želijo priznati zaradi strahu, da bi izgubili moškost. 55 odstotkov moških priznava, da jih je strah pokazati svoja čustva zaradi potencialnega posmehovanja.

A znanost je ugotovila, da so moški, ki se radi žličkajo, veliko boljši partnerji.

Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.
Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.

Psihoanalitik Steve McKeown on varten UNILAD povedal, da so moški, ki se radi žličkajo, verjetno občutljivejši, he ovat ymmärtäminen, myötätuntoinen, prijetni in v stiku s svojo žensko stranjo. Občutljivost je zelo pomembna značilnost, saj so partnerski odnosi v današnji stresni družbi pogosto zapleteni.

Vse naštete značilnosti vplivajo tudi na povečevanje tunneäly – moški, ki so v stiku s svojimi čustvi, so čustveno bolj inteligentni od tistih moških, ki nimajo razvite te značilnosti –, ki je najbolj pomembna v vsakem partnerskem odnosu.

Moški, ki so občutljivi, preživijo veliko več časa z žensko, ki jo obožujejo in ljubijo, posledično pa so bistveno prej pripravljeni tehdä kompromisseja. Psihoanalitik navaja, da položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika. Tapaus ranljiv položaj, ko partnerju verujemo.

Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.
Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.

Med drugim so tudi v nedavni raziskavi Love, Lust and Loneliness, izvedeni na Status Online and the Family Stability Network, ugotovili, da današnji moški iščejo srečo ja imajo veliko strahov ter skrbi pri prikazovanju čustev.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.