fbpx

Mænd, der elsker skeer, siges at være bedre partnere

Znanost pravi, da objemanje na različne načine koristi človeku, tisti moški, ki se radi žličkate, pa naj bi bili tudi boljši partnerji.

Fremskreden socialna politika je pospešila opustitev starih spolnih norm, zato je objemanje zunaj štirih sten postalo nekaj samoumevnega in “normalnega”.

Kljub temu 20 odstotkov britanskih parov/Mænd, ki se radi žličkajo, tega ne želijo priznati zaradi strahu, da bi izgubili moškost. 55 odstotkov moških priznava, da jih je strah pokazati svoja čustva zaradi potencialnega posmehovanja.

A znanost je ugotovila, da so moški, ki se radi žličkajo, veliko boljši partnerji.

Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.
Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.

Psihoanalitik Steve McKeown er for UNILAD povedal, da so moški, ki se radi žličkajo, verjetno občutljivejši, de er forståelse, medfølende, prijetni in v stiku s svojo žensko stranjo. Občutljivost je zelo pomembna značilnost, saj so partnerski odnosi v današnji stresni družbi pogosto zapleteni.

Vse naštete značilnosti vplivajo tudi na povečevanje følelsesmæssig intelligens – moški, ki so v stiku s svojimi čustvi, so čustveno bolj inteligentni od tistih moških, ki nimajo razvite te značilnosti –, ki je najbolj pomembna v vsakem partnerskem odnosu.

Moški, ki so občutljivi, preživijo veliko več časa z žensko, ki jo obožujejo in ljubijo, posledično pa so bistveno prej pripravljeni indgå kompromiser. Psihoanalitik navaja, da položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika. Et tilfælde af ranljiv položaj, ko partnerju verujemo.

Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.
Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.

Med drugim so tudi v nedavni raziskavi Love, Lust and Loneliness, izvedeni na Status Online and the Family Stability Network, ugotovili, da današnji moški iščejo srečo og imajo veliko strahov ter skrbi pri prikazovanju čustev.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.