McLaren bo največjim zbirateljem vozil te renomirane angleške znamke ponudil posebno LeMans različico modela 650S, s katero bodo obeležili 20. obletnico zmage na legendarni dirki z F1 GTR. Za preobrazbo je poskrbela McLarnova športna divizija MSO, rezultat česar sta karbonska splitter in difuzor, večja platišča in serijske karbonske zavore. Vse to bo na voljo majhnemu številu izbrancev, ki bodo pripravljeni plačati več, koliko, pa ni znano.
Le Mans različico na zunaj prepoznamo po značilni črno-oranžni barvni kombinaciji, posebnih LeMans platiščih (19 palčna spredaj, 20- zadaj), ki odpirajo pogled na serijske karbonske zavore in značilne oranžne zavorne čeljusti. Nekakšno piko na i pa pomeni iz avto športa značilen zračnik na strehi ob stičišču z vetrobranskim steklom, ki ga je povzel od zmagovalne šasije McLarna F1 GTR. McLarnova posebna športna divizija – MSO je k temu dodala še posebne zaključke spojlerjev, ki še nekoliko povečajo pritisk k tlom in obenem zmanjšajo pritisk na prednja kolesa.
Iz karbonskih vlaken sta tudi prednji “splitter” in zadnji odbijač, na katerem se bohoti prav tako MSO difuzor, za F1 GTR dirkalnik značilno metalik sivo barvo, pa lepo dopolnjujejo oranžni napisi različice. Znotraj se se je usnjenemu oblazinjenju pridružila še črno oranžna alkantara z izvezenimi LeMans logotipi na naslonjalih za glavo.
Sprememb pa ni pod pokrovom motorja, ki svojo moč še vedno črpa iz twin- turbo 3,8-litrskega V8, ki razvija 650 KM (478 kW), kar zadošča, da stotico doseže v vsega treh sekundah, števke na digitalnem merilniku hitrosti pa se ustavijo šele pri številki 333 km/h.
Število izdelanih primerkov modela McLaren 650S Le Mans in cena zanje, za zdaj ostajajo skrivnost.