fbpx

Predstavitev kolekcije blagovne znamke C&A pomlad / poletje 2015

C&A - nova kolekcja pomlad poletje 2015

Trendovska modna znamka oblačil C&A je v prostorih ljubljanskega hotela Cubo predstavila kolekcijo za pomlad in poletje 2015. V družbi znanih slovenskih lepotic Tjaše Kokalj, Iryne Osypenko Nemec in Sabine Remar smo bili priča fotografiranju in ustvarjanju čisto prave modne zgodbe, ki je nastajala skozi objektiv fotografa Jerneja Kokola. Predstavnike medijev je na dogodku pozdravila tudi Jasmina Marš, PR za C&A Slovenija.

Kolekcija za vsak modni okus

Kolekcija C&A za pomlad in poletje 2015 je ustvarjena za ženske, ki na eni strani obožujejo morje, sonce in dolge peščene plaže, glasbene festivale in z njimi pripadajoč boemski stil, na drugi strani pa ljubijo eleganco in glamur. Vrhunci kolekcije tako ponujajo energično paleto kosov za vsak modni okus. Obilje jeansa v obliki dolgih “skinny” kavbojk ali ležernejšega “boyfriend” modela z aktualnimi “destroy” detajli, kratkih hlač, srajc, jaken in kril v kombinaciji z oblačili s črtastim belo-modrim vzorcem ustvarja pravo morsko pravljico.

Pomladna romanca pa se je stkala med nežnimi pasteli in cvetlicami. Udarni tropski in živahni potiski drobnih cvetov ter nežni pasteli prežemajo celoten asortiman ženske garderobe – od bluz, hlač, puloverjev, lahkotnih oblek, rahlo tkanih jopic in modnih dodatkov – in so prava izbira za svež izgled, naj si bo za mestni potep ali sprehod po plaži. Za svečane in poslovne priložnosti v kolekciji najdemo bogato ponudbo elegantnih, a trendovskih oblek različnih krojev v beli, črni in temno modri barvi, z igrivimi mornarskimi in cvetličnimi potiski, z detajli čipke, tanjših pasov in glamuroznih kristalov.

»Kolekcija znamke C&A je ponovno prepričala, da podjetje sledi integrirani komunikacijski kampanji “Today´s look is”, oziroma v slovenščini »Videz dneva«, in prepričanju, da ima vsak pravico izgledati dobro in počutiti se dobro – danes in vsak dan, ob vsaki priložnosti in vsakem trenutku, ne glede na to, ali je to v pisarni, na zabavi ali v prostem času,« je povedala Jasmina Marš, PR za C&A Slovenija.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.