Snapchat je ljudem poznan kot aplikacija za pošiljanje fotografij in videoposnetkov, a to se utegne v bližnji prihodnosti spremeniti. Uporabniki bodo s Snapchatovo pomočjo lahko opravljali nakupe na zelo enostaven način.
Razvijalci enega izmed najbolj priljubljenih družbenih omrežij že preizkušajo funkcijo, ki so jo poimenovali ‘Eagle‘. Nova pridobitev bo uporabnika ob posneti fotografiji določenega izdelka ali njegove črtne kode preusmerila na spletno stran Amazon, kjer bo mogoče opraviti nakup.
Snapchat je bil leta 2011 ustvarjen kot preprosta platforma za deljenje fotografij med prijatelji, do danes pa se je razvil v aplikacijo, brez katere mnogi ne morejo preživeti dneva. V zadnjem času je njegova vrednost sicer nekoliko padla. To lahko pripišemo predvsem dejavnostim tekmeca Instagrama, ki je posnemal nekatere Snapchatove poteze, obenem pa mu je uspelo privlačiti širši krog uporabnikov. Prihodki se bi naj zavoljo sodelovanja s partnerji, kot je denimo Amazon, kmalu spet povečali.
Pri podjetju Snap Inc. so v preteklosti večkrat poudarili, da si želijo v svoj produkt vključiti funkcijo vizualnega iskanja, zato njihova poteza pravzaprav niti ni tako presenetljiva.
Več informacij:
snapchat.com