Citroën nadaljuje ofenzivo ločitve znamke DS od matične, kjer bo tudi v Evropi prestižna blagovna znamka zaživela povsem na svoje. Temu primerno so sedaj prenovili paradnega konja - model DS5. Taje izgubil vse napise matične znamke, ki so ga zamenjali napisi znamke DS. Prenova je blažje narave in obsega izgled svetil in motorne maske, nekaj več je tudi napredne tehnike.
PSA želi znamko DS popeljati na pot, ki jo je pred desetletji uspešno prehodil Audi, ki sedaj predstavlja eno najbolj uspešnih in prestižnih znamk koncerna Volkswagen. Da si pri Citroënu še kako želijo ponoviti ta uspeh Nemcev je že nekaj časa znano in korak k temu zagotovo predstavlja modelna osvežitev paradnega konja znamke – modela DS5, ki je poleg oblikovnih sprememb na nosu izgubil značilni “chevronov” logotip v obliki dvojne puščice in napis znamke.
Premiero bo doživel na salonu v Ženevi, kjer bodo obiskovalci zagotovo opazili na zunanjosti najpomembnejšo novost, ki so prvič pri tem modelu full LED svetila, ki si jih je sposodil, pri, pred časom prenovljenem modelu DS3. Oblikovne spremembe nosu pa zaključujeta osvežena maska motorja in odbijač pod njo. Oblikovalci so nekoliko osvežili tudi podobo zadka in sicer z drugačno grafično podobo luči ter dodali (pravi) kromirani izpušni cevi.
Tudi notranjost so doletele manjše spremembe, predvsem v obliki novega sedem palčnega zaslona na dotik, ki je botroval, da je v novincu 12 gumbov manj kot prej, sredinska konzola pa posledično bolj prečiščena in pregledna. Bolj sofisticiran je infotainment, ki odslej pozna lastne aplikacije ter naprednejše funkcije za nadzor nad vzdrževanjem avtomobila, sodeč po prvih preizkusih pa je hitrejše tudi njegovo delovanje.
Že prej visok nivo udobja in elegance so snovalci še povečali, saj so mu namenili kar tri različne vrste napa usnja, sedeži pa tako kot pred prenovo poleg funkcije gretja zmorejo tudi masirati telo. Glazbofilom je namenjen audio sistem priznanega proizvajalca Denon, na področju tehnike pa predstavlja novost sistem za prepoznavo mrtvih kotov.
PREBERITE ŠE: City test: Citroën C5 cross tourer – Gospod iz Toskane
DS5 bo poganjala šesterica motorjev, med njimi nova generacija izredno čistih motorjev grupacije PSA, v ponudbi ostaja tudi hibridna različica, ki ponuja tudi svojevrsten štirikolesni pogon. DS5, bo na ceste zapeljal kmalu po Ženevi, do poletja predvidoma tudi na naše ceste. Do leta 2020 pa napovedujejo, da bo njihovo paleto predstavljalo šest različnih modelov, tudi limuzina in suv.