Novi Renault Megane R.S. je po vseh pričakovanjih še bolj agresiven kot njegovi predhodniki, kar tudi ni presenetljivo, saj ima vedno več konkurentov. Novi R.S. je še vedno eden izmed bolj atraktivnih "hot hatchev", vožnja z njim pa zagotovo privabi nasmešek na obraz.
Primerjava med ‘običajno’ različico Megana in R.S. niti ni preveč zapletena. Že na prvi pogled se močno razlikujeta med seboj, saj je Renault Megane R.S. precej bolj agresiven, ne glede na to, s katerega zornega kota ga pogledamo. Poleg tega je širši in nižji, zaradi česar deluje še bolj športno in dinamično. Žive barve zunanjosti in 19-palčna platišča so tista, ki nam dajo v trenutku vedeti, da je pred nami resnično nekaj strupenega.
Notranjost je poudarjena s kontrastom med rdečo in črno barvo, površine, prekrite z alkantaro, pa pričajo o Meganovi športnosti. Udobno sedenje in oporo med dinamično vožnjo zagotavljajo školjkasti športni sedeži, od jeseni dalje pa si bo mogoče omisliti tudi športne sedeže podjetja Recaro. Med pametno tehnologijo, ki jo najdemo v novem Meganu R.S., lahko omenimo sistem 4CONTROL. Ta povečuje udobje in agilnost, saj pri zavijanju pomaga tudi zadnji kolesni par. Tu so seveda še R.S Monitor, za spremljanje in analizo vožnje in R.S. Race, ki Megana spusti z vajeti, iz izpušnih cevi pa zadoni agresiven napev.
Pod pokrovom Megana R.S boste našli 1,8-litrski turbinski bencinski motor, ki ima 280 konjskih moči. V prihodu je še močnejša različica Renault Megane R.S. Trophy, ki bo imela 300 konjskih moči. Ob naročilu si lahko izberete 6-stopenjski ročni ali 6-stopenjski samodejni menjalnik. Pri samodejnem menjalniku je na voljo še optimalno speljevanje z mesta oziroma “launch control“ in večstopenjsko prestavljanje navzdol. Tudi R.S. ponuja vse varnostne sisteme, ki jih boste našli v običajnih Meganih, če pa si želite še bolj športno vožnjo, si lahko za to omislite podvozje Cup, ki je za 10 % trše. Renault Megane R.S. je na voljo od 29.390 evrov dalje.
Galerija slik – Renault Megane R.S.
Več informacij:
renault.si