fbpx

Rio 2016: Kako nastajajo najboljše fotografije na olimpijskih igrah?

Rio 2016 - fotografije

Športniki na OI Rio 2016 skrbijo za rezultate, poklicni fotografi pa, da so ovekovečeni najpomembnejši trenutki olimpijskih iger. Številno armado fotografov v Riu ima tudi Getty Images, največji svetovni ponudnik digitalnega fotografskega materiala, ki skrbi, da imajo mediji vseskozi na voljo najboljše posnetke in to v rekordnem času. Proces od trenutka zajetja fotografije pa do obdelane fotografije, pripravljene za objavo, namreč traja le 120 sekund!

Getty Images, največji spletni servis slik, omogoča uporabo svojih slik, posnetih na OI Rio 2016, v rekordnem času! V tekmi s časom tako niso le športniki, pač pa tudi fotografi. Neverjetna hitrost, ki se lahko ob bok postavi najhitrejšim postankom v boksih formule 1, le da tu ne gre za proces menjave gum in dotakanja goriva, pač pa za fotografiranje.

Gettyjev arzenal.
Gettyjev arzenal

Fotografi za pošiljanje fotografij uporabljajo kabel za povezavo Ethernet, ki v ”general štab” pošlje do 10 posnetkov na sekundo. Tam jih uredniki izberejo, obrežejo ali kako drugače obdelajo in objavijo. Če gre vse po sreči, jo v svet pošljejo v manj kot 120 sekundah! Da dosežejo ta neverjeten čas, je bilo vloženih kar sedem let priprav!

PREBERITE ŠE: Rio 2016: Tina Trstenjak – finalni dvoboj, ki ji je prinesel zlato olimpijsko medaljo


V Riu bodo fotografi podjetja Getty Images posneli okoli 1,5 milijona fotografij, kar je pribl. 83.333 na dan! Od teh 1,5 milijona jih bo izbranih in v fotobanko poslanih pribl. 85 tisoč. In katera ”orožja” uporabljajo njihovi fotografi? Vsak je oborožen s 360-stopinjsko kamero, štirimi DSLR-fotoaparati, objektivi 16–35 mm f/2.8, 24–70 mm f/2.8, A 70–200 mm f/2.8 in 300 mm f/2.8 ter dodatnim telefoto objektivom (400 mm, 500 mm ali 600 mm), 2 bliskavicama, prenosnikom in oblačili. Oprema vsakega fotografa je skupno vredna kar 42.289 ameriških dolarjev!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.