fbpx

Samsung s kampanjo Vidi več kot le barve spodbudil posvojitev več kot 100 živali iz zavetišč

Foto: samsung

Podjetje Samsung Electronics je izpeljalo kampanjo Vidi več kot le barve, ki spodbuja ljudi, da v živalih prepoznajo več kot barvo njihove dlake. V kampanji, ki se je začela pred dvema mesecema, so sodelovale države Slovenija, Hrvaška in Srbija. Namen kampanje je bil združiti skupnost in pomagati pri oskrbi zapuščenih živali, ki iščejo dom. Osrednji del pobude je bila spletna platforma, na kateri so si obiskovalci lahko ogledali fotografije psov, ki iščejo novega lastnika. Kampanja je v dveh mesecih pripomogla k posvojitvi več kot 100 živali iz zavetišč.

V želji, da bi ozaveščali o odgovornem lastništvu hišnih ljubljenčkov, je podjetje Samsung skupaj z društvi za zapuščene živali pripravilo kampanjo Vidi več kot le barve. Gre za navdihujočo pobudo, katere cilj je poudariti pomen posvojitve in pomagati zavetiščem pri iskanju domov za zapuščene hišne ljubljenčke. »Zelo si prizadevamo za razvoj najsodobnejše tehnologije, vendar jo skušamo uporabiti tudi za to, da naredimo nekaj dobrega za družbo, v kateri živimo. Želimo si, da bi kampanja Vidi več kot le barve služila kot upanje za lokalna društva, da se bomo lahko še bolje povezali v skupnosti, poudarili pomen posvojitev in s skupnimi močmi našli domove za čim več zapuščenih živali,« je dejal Pavle Zobundžija, direktor mobilnih komunikacij v družbi Samsung Electronics Adriatic.

Raznolikost čustev in barv

Ključno sporočilo kampanje Vidi več kot le barve je, da vsaka zapuščena žival zasluži ljubeč dom, ne glede na pasmo, barvo ali posebno zdravstveno oskrbo, ki jo potrebuje. Zavedamo se, da črni psi pogosto težje najdejo nove lastnike, zato smo si prizadevali prikazati, da so zapuščene živali veliko več kot le barva svoje dlake – prinašajo neverjetna čustva, ljubezen in srečo. Tako so se psi iz različnih zavetišč postavili pred kamero pametnega telefona Galaxy S23 Ultra in postali zaščitni obrazi kampanje, zaradi objektiva 200 MP pa je bil ujet vsak prizor, čustvo in njihov edinstven značaj. Njihove fotografije so se pojavile na številnih vizualnih prikazih, kot je “Glej več kot le barve in razveseli Taro”, celotno zbirko fotografij in seznam združenj pa je bilo mogoče najti na lokalnih Samsung spletnih straneh sodelujočih držav.

Pri izvedbi kampanje je Samsung v Sloveniji sodeloval z Zavetiščem Ljubljana, Zavetiščem Horjul in Zavetiščem Koper. »Sodelovanje s podjetjem Samsung v kampanji Vidi več kot barve nam v zavetišču veliko pomeni, saj lepe fotografije psov privlačijo poglede ljudi in s tem povečajo možnost, da pes najde potencialnega posvojitelja«, pravijo iz Zavetišča Ljubljana. Tako je v samo dveh mesecih trajanja kampanje nov ljubeč dom našlo skupaj več kot 100 zapuščenih živali v 3 državah in več kot 20 v Sloveniji.

Processed with VSCO with al3 preset

Sprehod do mobilnega paviljona

V sklopu kampanje je bila organizirana posebna aktivnost v mobilnem paviljonu Samsung Studio23, ki je med 20. aprilom in 20. junijem potoval po celi Sloveniji (od Celja, Ljubljane, Postojne in vse do Kopra). Obiskovalci so imeli priložnost, da so se sprehodili skozi razstavo čudovitih fotografij psov, ki so iskali novi dom. Poleg tega je bil pripravljen prijeten prostor za druženje, da so se obiskovalci lahko povezali s svojimi štirinožnimi prijatelji.

Na Instagramu je potekal tudi ustvarjalni natečaj Samsung Ljubezen #BeyondEpic, v okviru katerega so lahko številni lastniki hišnih ljubljenčkov poslali svoje ustvarjalne fotografske in video vsebine, prispevali k širjenju sporočila o lepoti sobivanja s svojimi kosmatimi prijatelji ter osvojili številne nagrade, kot je novi pametni telefon Galaxy S23 Ultra.

Vabljeni na razstavo slik v Cityparku

Vabljeni na ogled edinstvene razstave Instadog Photo Expo, kjer so v ospredju štirinožni prijatelji in ljubezen, ki nam jo prinašajo. Od 19. do 30. junija obiščite nakupovalno središče Citypark v Ljubljani in se poglobite v svet neverjetnih fotografij, ki so jih ljubitelji psov delili na Instagramu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.