Kim Kardashian in kultna ulična znamka Cactus Plant Flea Market (CPFM) sta združili moči za prvo skupno praznično kolekcijo – takšno, ki meša ultra-udobne silhuete s hiperpop ikonografijo in modno ironijo. V kampanji nastopajo North West, Ken Carson in Mariah the Scientist, za kamero pa stoji nihče drug kot enfant terrible filmske eksperimentale, Harmony Korine. To je praznična kolekcija SKIMS x Cactus Plant Flea Market.
Če ste mislili, da veste, kaj pomeni “cozy”, boste ob tej novici presenečeni. Ko se Kim Kardashian, kraljica oblikovno izpopolnjenega udobja, poveže s Cactus Plant Flea Market – znamko, ki že leta kroji pravila vizualnega kaosa v streetwearu – nastane nekaj, kar preprosto presega običajne modne okvire. Rezultat? Praznična kapsulna kolekcija, ki združuje plišasto mehkobo in ironično estetiko pop-kulture v enem samem modnem objemu.

To ni le kapsulna kolekcija – je križišče dveh svetov: hiperkomercialnega luksuza in nišnega uličnega kaosa. SKIMS, znan po svoji brezčasni paleti “second-skin” udobja, tukaj prevzame novo vlogo – postane platno za CPFM-jev svet grafičnih provokacij, 3D aplikacij in printov, ki niso narejeni, da bi se ujemali, ampak da bi izrazili. Ta kolekcija je nosljiva umetnost. In če se vam zdi, da ste jo že nekje videli – mogoče v sanjah vaše modne alter-osebnosti.

Ko se ulična umetnost stisne v objem SKIMS-ovega drugega telesa
Cactus Plant Flea Market (CPFM) je ena tistih znamk, ki jo poznajo le tisti, ki resnično spremljajo sodobno modo. Njihova estetika? Hiperaktivna, nostalgična, ročno zrisana vizualna poezija – kot da bi nekdo 90. leta zmešal v blender skupaj z acid tripom in streetwear filozofijo. Njihove pretekle kolaboracije z znamkami, kot so Nike, Human Made, Travis Scott in Kanye West (pardon, Ye), so kultne, a vedno omejene. In zdaj – sodelovanje s SKIMS.


SKIMS, sinonim za “tkanina, ki te objame bolj nežno kot katerikoli partner”, je z CPFM-jem prekinil svojo sterilno zen estetiko in skočil v igro. Kolekcija vključuje kompletne lounge sete, bodyje, bralette, pajkice in cozy dodatke, ki bi jih zlahka zamenjali za otroške pižame… če ne bi bili tako izpiljeno zasnovani. Mehka rebrasta tkanina SKIMS-a je zdaj poslikana z nasmejanimi emoji-ji, puhastemi napisi (“PLANT FLEA” v bleščečih barvah) in grafiko, ki na prvi pogled deluje naivno – a v resnici nosi večslojno modno izjavo.


Loungewear, ki noče biti neopazen
Ko govorimo o praznični kolekciji, si običajno predstavljamo rdeče puloverje z jelenčki. A SKIMS x CPFM predstavlja nasprotje te predvidljivosti. Kolekcija reinterpretira klasične SKIMS kose – trenirke, topke, lounge seti in cozy perilo – skozi optiko CPFM-ja: grafike z ročno risano estetiko, nepričakovani volumni, nasmejane rože, puffy oblaki in tipografija, ki spominja na underground zine iz leta 1998.

Pomembno: kolekcija ni namenjena le ženskam. Prvič v zgodovini SKIMS-a se praznična kapsula razširja tudi na moške in otroške velikosti (XXS do 4X), kar potrjuje idejo, da sta udobje in igra univerzalna jezika stila.

Barvna paleta? Mehki pasteli in grafični kontrasti – črna, limonasto rumena, sivkasta modra – brez kančka klišejev. Vsi kosi so zasnovani za slojenje, kombiniranje in – če vprašate Kim – za preživljanje praznikov v slogu “ostani doma, a izgledaj kot umetniška instalacija”.
“Fun fashion” z duhovitim preobratom
V središču kampanje? North West – Kimina hči, ki nosi kolekcijo z več karizme kot večina odraslih modelov. Poleg nje se pojavijo še Ken Carson, Beabadoobee, Madeline Argy in Mariah the Scientist, celotno vizualno podobo pa vodi Harmony Korine, vizionarski režiser, znan po filmih kot so Spring Breakers in Gummo. Nič ni prepuščeno naključju – kampanja ni le promocija, ampak del umetniške naracije.

Kim Kardashian je ob izidu kolekcije poudarila, da je šlo za “popolno mešanico udobja in zabave” – in čeprav se takšne izjave pogosto berejo kot PR fraze, tukaj dejansko držijo. Ta kolekcija ni le še ena modna kaprica slavne zvezdnice, temveč premišljeno združevanje dveh svetov, ki bi si v teoriji težko bila bolj različna – a v praksi delujeta kot yin in yang: minimalistična senzualnost in maksimalistična provokacija.
Barvna paleta je presenetljivo široka – od SKIMS-ovih znanih “bone” in “sienna” tonov, do CPFM-jevih kontrastnih, skoraj neon poudarkov. Silhuete ostajajo udobne, telesu prijazne, a zdaj z zabavnim preobratom: bodyji s potiski, ki se bleščijo pod lučmi, topi z grafičnimi izjavami in lounge kompleti, ki jih zlahka odnesete na brunch z modnimi urednicami (ali pa se z njimi zleknete na kavč – brez obsojanja).

Zakaj je to sodelovanje pomembno v širšem modnem kontekstu?
Moda leta 2025 je vse manj o oblačenju in vse bolj o izjavi. Udobje ni več dovolj – potrebujemo pomen, igro, zgodbo. In točno to ponuja Cactus Plant Flea Market x SKIMS. To ni zgolj kolekcija oblačil, temveč estetski komentar časa: sveta, kjer se visoka moda in “spalna estetika” mešata z memi, nostalgično ikonografijo in preoblikovano idejo ženstvenosti.
To sodelovanje dokazuje, da je SKIMS več kot le znamka za obline – je platforma za raziskovanje kulturnih kodov, vizualne zabave in post-Instagram estetike. CPFM pa spet potrjuje, da zna s svojo na videz “otroško” risbo odpirati resna modna vprašanja: kdo določa okus? Kdaj je kič postal kul? In zakaj je udobje še vedno politično?
Če moda govori, naj govori udobno in z nasmejano rožico
SKIMS x CPFM je opomnik, da je moda lahko radost. Ne nujno resna, vedno pa relevantna. V svetu, kjer smo vsi malo preveč online, so takšne kolekcije kot vizualni objem – brez algoritmov, ampak z osebnostjo. In to je najlepše darilo te sezone.





