Znova se piše neverjetna zgodba o uspehu, ki pa je dobila nepričakovan zasuk. Wall Street Journal poroča, da je Evan Spiegel, 23-letni ustanovitelj novega družabnega omrežja Snapchat, zavrnil neverjetno ponudbo Facebooka v višini 3 milijard dolarjev.
Snapchat je aplikacija za pošiljanje slik in kratkih video posnetkov med določenimi uporabniki. Ciljna skupina so najstniki med 13. in 23. letom starosti, vendar se je starostna skupina že precej razširila. Kratka sporočila ali »Snaps«, kot jih imenujejo, so namenjena za sporočanje trenutnega dogajanja okoli vas in so zato objavljena le v določenem časovnem oknu (1-10 sekund). Prejšnji mesec pa so predstavili tudi t.i. »Snapchat Stories«, ki ostanejo na željo uporabnika vidne tudi do 24 ur. Vsa sporočila in objave se po pretečenem roku zbrišejo tudi iz strežnikov.
Zaradi vedno manjšega obiska in preživljanja časa najstnikov na njihovi strani, se je Facebook odločil za dano ponudbo. Kot pravi Julie Ask iz Forresterja: »Če Facebook pravi, da ima probleme z najstniki in potrebujejo novo aplikacijo, ki bi pomagala njihovim oglaševalcem doseči več ogleda, potem je logično, da kupijo aplikacijo, kjer najstniki preživljajo največ časa.« In to je trenutno Snapchat Evana Spiegla. Vendar pa to ni edina ponudba, ki jo je mladi vizionar zavrnil. Kot poroča Valleywag je tudi Google podal svojo ponudbo v višini 4 milijarde dolarjev in prav tako Tencent holdings, vodilna kitajska e-trgovalna platforma. Vendar pa Evan zavrača vse ponudbe, saj pravi, da lahko Snapchat doseže še veliko večjo vrednost. Naj vas spomnimo, da je trenutna vrednost Twitterja 25 milijard dolarjev, medtem ko je Facebook ocenjen na 100 milijard dolarjev.
Snapchat je letos dosegel že 350 milijon objav na dan in je z investicijami zbral že 60 milijonov dolarjev, medtem ko ima zelo malo prihodkov. Kot zanimivost je Evan Spiegel povedal, da je ideja nastala, ko mu je prijatelj potožil o nenamerno poslani fotografiji. Tako so v osnovi razvili aplikacijo za pošiljanje neprimernih sporočil in fotografij ali »sexting«, z glavnim namenom, da se vsa sporočila takoj zbrišejo tudi iz strežnikov.