fbpx

Sonus Faber Sf16 – brezžični zvočnik za globoke žepe

Brezžični zvočniki Sonus Faber Sf16

Italijansko podjetje visokokakovostnih zvočnikov Sonus Faber je izdelalo pregrešno drag brezžični zvočnik Sonus Faber Sf16, za katerega boste morali odšteti celo premoženje. Cena zanj namreč znaša kar 12 tisoč evrov! Veliko denarja veliko muzike, ali kako že pravijo. Sf16 so mokre sanje avdiofilov.

Brezžični zvočnik Sonus Faber Sf16 ni običajen brezžični zvočnik. Krasita ga retro dizajn (kombinacija lesa in brušenega aluminija) in najnovejša tehnologija, zanj pa boste morali globoko seči v žep, saj so mu Italijani pošteno zasolili ceno – 12 tisoč evrov! Na srečo imate še nekaj časa, da denar napraskate skupaj, saj na prodajne police prihaja ”šele” septembra 2016. Kaj je na 1400-vatnem zvočniku Sonus Faber Sf16 – razen videza, ki spominja na futurističen izdelek iz filma, posnetega v sedemdesetih – tako posebnega?

Nenavaden brezžični zvočniki Sonus Faber Sf16 ''v fazi mirovanja''.
Nenavaden brezžični zvočniki Sonus Faber Sf16 ”v fazi mirovanja”.

Ponaša se s parom majhnih zvočnikov s svilenima kupolama (tweeterja oz. ”visokotonca”), ki v času delovanja štrlita iz naprave kot ušesa Jode, sicer pa prenočujeta v ”bazi” (premikata se s pomočjo motorčka). A za ceno 12 tisoč evrov se je bilo treba še precej bolj potruditi, da bi jo upravičili. Tu sta še dva keramična ”srednjetonca” (kot ”visokotonca” sta obrnjena v obe strani, s čimer se zmanjšajo tresljaji in izboljša kakovost zvoka) in 5-palčni bas, ki se prav tako nahaja v ”glavnih prostorih”.

PREBERITE ŠE: Najboljši prenosni zvočniki Bluetooth za na plažo


Brezžični zvočnik Sonus Faber Sf16 se lahko pohvali še s tehnologijama, kot sta ”Zero Vibration Transmission” in ”Sound Field Shaping”, ki še dodatno izboljšata uporabniško izkušnjo. Od glasbenih formatov podpira MP3, M4A, AAC, WAV in FLAC, prav tako podpira DTS Play-Fi, ki prek Wi-Fi-ja omogoča priklop in krmiljenje 16 različnih naprav.

Dodatne Informacije

Več informacij:
sonusfaber.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.