fbpx

Šov letošnjega Super Bowla [2014]

Just The Way You Are

Američani so ponovno potrdili, da so mojstri pompa in blišča! Za mnoge najbolj pričakovani del Super Bowla, polčas, je tako tudi letos postregel z energičnimi nastopi glasbenikov v pridihu patriotskega čustvovanja.

Na oder MetLife stadiona v New Jersyju, kjer so v preteklosti zablesteli legendarni glasbeniki, kot so Michael Jackson, Aerosmith, Prince, Madonna in Beyonce, je tokrat stopil Bruno Mars, dobitnik letošnjega Grammyja za najboljši pop vokal in izvajalec, katerega pesmi naj bi bile v minulem letu največkrat nelegalno prenešene s spleta.

Finale ameriškega nogometa leta, kjer so si prestižno zmago nad ekipo Denver Broncos izborili Seattle Seahawks, je otvorila čudovita vokalistka Queen Latifah s patriotsko obarvano “America the Beautiful”.

S surrealno uvodno špico sponzorja polčasa, blagovne znamke Pepsi, pa se je skoraj 14-minutni, težko pričakovi šov lahko pričel. Že takoj na začetku je Bruno Mars v izjemnem slogu prinesel udarni solo na bobnih, ki ga je nadaljeval z energično koreografijo v stilu Jamesa Browna skupaj s svojim bandom na najnovejši uspešnici “Locked Out of Heaven” in “Treasure”. Karizmatičnemu pevcu v zlatem suknjiču so se nato pridružili odlični rock veterani Red Hot Chili Peppers, ki so z osveženo verzijo njihove uspešnice 90. let “Give It Away” še dodatno podžgali goreče vzdušje in popolnoma zavladali skakajočemu občinstvu. Sledil je čustveno nabiti zaključek s posvetili ameriških vojakov na misijah po svetu in spektakularnim ognjemetom ob ritmih romantične “Just The Way You Are”.

Polčas na enem najbolj pričakovanih športnih dogodkov v ZDA si vsako leto ogleda več kot 100 milijonov ljudi, kar tudi pojasnjuje vrtoglavo ceno 30-sekundnega oglasa v omenjenem oglasnem bloku, ki znaša okoli 4 milijone ameriških dolarjev.

Foto galerija – najbolj ključnih trenutkov – Super Bowl 2014

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.