fbpx
Foto: Spotify

Spotify Car Thing: pametni predvajalnik glasbe, namenjen avtomobilom

Ljudje preživimo nešteto ur za volanom – peljemo se v službo, v šolo peljemo otroke, gremo po vsakodnevnih opravkih. Zato ne preseneča, da je na Spotifyu več kot 70 milijonov uporabniških playlist povezanih prav z vožnjo. S tem v mislih je Spotify predstavil svojo napravo Car Thing, pametni avdio predvajalnik, ki napolni vaš avto z glasbo, novicami, zabavo, podcasti in še več.

Če je Spotify vaša izbrana aplikacija za pretakanje glasbe, vendar vam ni všeč, da se morate med vožnjo ukvarjati s telefonom, potem je danes vaš srečen dan! Kot že omejeno je Spotify predstavil Car Thing, nov neodvisen pametni avdio predvajalnik, namenjen avtomobilom.

Spotify Car Thing
Foto: Spotify

Spotify Car Thing lahko nadzorujete na različne načine, ki so idealni za vožnjo. Naprava deluje na glasovno upravljanje, z ukazom “Hej, Spotify” pa vam omogoča, da zahtevate določene radijske postaje, izvajalce, zvrsti, podcaste in še več. Če ste bolj praktične narave, lahko napravo upravljate tudi z vrtljivim gumbom – kar je odlična novica za vse, ki sicer med vožnjo poskušate izbrati radijsko postajo na zaslonu na dotik. Obstajajo celo štirje gumbi, ki jih lahko prednastavite na svoje najljubše postaje, s čimer boste sicer futuristični napravi dodali “starošolski” pridih radia.

Spotify Car Thing za delovanje rabi WiFi z vašega telefona (ali mobilne podatke), prav tako pa boste morali plačati naročnino na Spotify Premium (5,99 €/mesec). Zaenkrat je naprava na voljo le v ZDA, kjer jo lahko do razprodaje zalog naročijo brezplačno in plačajo samo poštnino. Ko bo in če bo Spotify Car Thing na voljo tudi drugod po svetu, boste morali zanj odšteti okoli 80 evrov. Da boste na tekočem, se lahko že danes s svojim elektronskim naslovom prijavite na seznam potencialnih kupcev naprave. Ko bo ta na voljo v vaši regiji, vas bodo obvestili.

Za Spotify Car Thing boste morali odšteti približno 80 evrov.
Foto: Spotify

Dodatne Informacije

carthing.spotify.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.