fbpx

Stare, trde brisače bodo kot nove: ta preprost trik jih spremeni v puhasto razvajanje

Foto: Freepik

So vaše brisače izgubile mehkobo? So postale grobe, trde in brez vpojnosti?

Ob vsakodnevni uporabi in pogostem pranju se tudi najbolj kakovostne brisače sčasoma spremenijo. Mehke, vpojne in dišeče brisače postanejo hrapave, suhe in neprijetne na otip.

Marsikdo obupa in jih zamenja za nove, a to ni vedno potrebno. Nasprotno – ključ je v pravilni tehniki pranja, ki brisačam povrne mehkobo.

Najpogostejša napaka, ki uničuje mehkobo brisač

Večina ljudi misli, da je rešitev v večjih količinah mehčalca. Resnica pa je povsem drugačna. Brisače so narejene iz gostih, vpojnih vlaken, ki zadržujejo ostanke pralnih sredstev. Namesto mehkobe, sčasoma dobimo trde, neprožne tkanine, ki izgubijo vpojnost in začnejo neprijetno dišati.

Mehkoba brisač. Foto: Freepik

Preprost postopek z velikim učinkom

Rešitev se skriva v dvojnem pranju. Prvi cikel je namenjen čiščenju s kombinacijo sode bikarbone in blagega detergenta, ki skupaj delujeta kot naravno čistilo. Pranje poteka pri višji temperaturi, kar dodatno pripomore k raztapljanju vseh ostankov.

Dvojno pranje. Foto: Freepik

Ko se cikel zaključi, sledi še eno pranje, tokrat z dodatkom alkoholnega kisa. Brez drugih sredstev, samo kis, ki učinkovito odstranjuje vse, kar je ostalo.

Kaj po pranju?

Ko se oba cikla zaključita, je najboljša odločitev sušenje na soncu. Ne le da sonce osuši brez vonjav, ampak tudi dodatno razkuži tkanino. Če pa to ni mogoče, izberite sušenje v sušilnem stroju na nizki temperaturi – to bo še dodatno zmehčalo brisače in podaljšalo njihov rok trajanja.

Sušenje na zraku. Foto: Freepik

Brisače bodo po tem postopku neverjetno mehke, dišeče in vpojne.

Skriti sovražniki svežih brisač

Poleg napačnega pranja so še druge nevarnosti, ki čakajo na vaše brisače: vlaga v kopalnici, slabo sušenje, premajhna količina vode pri pranju, prenapolnjeni bobni pralnih strojev. Vse to zmanjša učinkovitost pranja in pripomore k nalaganju ostankov.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.