fbpx

Tega nikakor ne smete narediti na intervjuju za službo

Ste v zadnjem času opravili več intervjujev za novo službo, pa se noben ni končal uspešno? Če še vedno ne veste, kje leži razlog za neuspeh, ga morda poznamo mi.

Delodajalci so pozorni na vsak detajl, ki ga je mogoče opaziti pri kandidatih za službo. Nič nenavadnega ni, da smo ljudje, preden se odpravimo na tako pomemben sestanek, nekoliko živčni. Na nekatera vprašanja se lahko pripravimo, a to nikakor ni odločilno. Izkazalo se je, da najpogostejši razlog za slab intervju ne tiči v odgovorih na vprašanja.

Šefi namreč najbolj sovražijo zamujanje kandidatov na intervju.

Raziskava, ki jo je izpeljal SimplyHired, je temeljila na intervjujih s stotinami direktorjev. Njen cilj je bil odkriti, kaj delodajalci najbolj cenijo in kaj jih najbolj moti pri svojih bodočih delojemalcih.

S kakšnimi vprašanji vas bo tokrat presenetil delodajalec?
S kakšnimi vprašanji vas bo tokrat presenetil delodajalec?

Kar 93 % jih je odgovorila, da jih moti, če kandidat na razgovor zamudi. Tako si namreč ustvarijo sliko o tem, da se nanj ne morejo zanesti, obenem pa imajo tudi manj časa za zasliševanje.

Če kandidat zamuja na razgovor za službo, se mu ne piše nič dobrega.
Če kandidat zamuja na razgovor za službo, se mu ne piše nič dobrega.

Za primerjavo lahko navedemo, da 77 % šefov ni pristašev nesmiselnih odgovorov na vprašanja, medtem ko jih 76 % zmoti, če kandidat z njimi ne vzpostavi očesnega stika.

Ali se najdete na tem seznamu izsledkov raziskave?
Ali se najdete na tem seznamu izsledkov raziskave?

Razlike je moč opaziti tudi glede na starost delodajalcev. Kar 41 % tistih, ki so starejši od 50 let, tako ne bo navdušenih nad kandidati s tatuji. V nasprotju s tem bodo telesne poslikave zmotile le 23 % mlajših delodajalcev.

Naslednjič, ko se odpravite na intervju za službo, torej bodite še posebej pozorni, da se prikažete ob dogovorjeni uri.

Dodatne Informacije

Več informacij:
blog.simplyhired.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.