fbpx

Tiho slovo Applovega mp3 predvajalnika iPod Classic

Potem ko je Apple svoje privržence pred dnevi s predstavitvijo iPhona 6 spravil v delirij, jih je 11. septembra razžalostila vest, da je ugasnilo življenje enega od njegovih zastavonoš, mp3 predvajalnika iPod classic. Verjetno se zaradi tega ne bo pretočilo veliko solz, prej več vsega drugega (aplikacij, glasbe, fimov, ipd.), a ne gre spregledati dejstva, da je iPod dočakal lepo starost- 13 (digitalnih) let, kar je enako 50 človeškim.

Toda naprava, ki je samo mp3 predvajalnik, je danes pač premalo. Povozil jo je čas, saj isto in še mnogo več danes zmorejo ne samo telefoni in tablice, pač pa tudi ure.

iPod Classic
iPod Classic

iPod, ki je šel med leti 2001 in 2012 kar nekajkrat pod nož in se je nazadnje podpisoval kot iPod Classic, je torej ”slušalke obesila na klin”. Čeprav je bila sprva velik hit, je prodaja zaradi tehnološkega napredka dobivala udarce z leve in desne. S pojavom prej omenjenih tehnoloških poliglotov ni več mogel držati stika, tudi pešanje uporabe mp3 ”jezika” pa mu ni šlo na roko. Poleg tega ob produktih, ki nosijo letnico 2014 zgleda kot antikviteta, te pa vemo kam sodijo.

PREBERITE ŠE: 8 všečnih novosti osme različice Applovega operacijskega sistem iOS 8

Bil je še edini Applov produkt, ki ni imela zaslona na dotik, zato se je 11. septembra ta generacija iPoda (debitirala je leta 2007) tiho umaknila iz prodaje, kar pa ni bilo nepričakovano. Classic je namreč umiral na obroke, saj mu je šlo navzdol (v prodaji) vse od leta 2009, ko je šel vse večji del mp3 pogače drugim napravam. Pri življenju so ga ohranjali predvsem entuziasti in nostalgiki, ki se niso hoteli ločiti od vrtečega kontrolnega gumba, ter občuten padec cene.


Najbolj popularen v seriji iPodov je bil sicer iPod Touch, ki je debitiral devet mesecev po prihodu prvega iPhona. A medtem ko je ta prosperiral, je iPod obtičal v nekem drugem času. In čeprav ga verjetno ne bomo pogrešali, ne bo nikoli pozabljen.

Dodatne Informacije

Več informacij: 
Apple

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.