fbpx

To podjetje ustvarja linijo oblačil za ljudi s posebnimi potrebami

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Ob vseh inovacijah modne industrije, ki smo jim priča, je letos izšla – tokrat nekoliko bolj koristna in prijazna ljudem s posebnimi potrebami – pomladna linija oblačil Adaptive Collection, ustvarjena za ljudi z drugačnimi ravnmi sposobnosti.

Čeprav je število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o oblačilih, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so hlače, obleke, suknjiči, krila, majice, kratke hlače, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, ki omogočajo lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah in zgornjih kosih oblačil.

V galeriji si lahko ogledate, kakšen korak k enakopravnosti v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Dodatne Informacije

Več informacij:
global.tommy.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.