fbpx

To so najpogostejši razlogi in izgovori za zavrnitev spolnega odnosa

Foto: @alinabuzunova / Twenty20

Ne da se mi. Glava me boli. Tako sem utrujen. Če želimo lahko imamo neskončno razlogov, zakaj ne bi imeli spolnih odnosov, se strinjate?

Včasih nismo razpoloženi, da bi imeli intimne odnose, ker smo preveč utrujeni, se ne počutimo dobro ali imamo natrpan urnik.

V večini primerov imajo moški in ženske iste razloge, ki jih navajajo, ko jim ni, da bi imeli spolne odnose, je pokazala neka študija, opravljena na 1.000 moških in ženskah.

Kakšni so bili njihovi razlogi. Poglejmo.

“Nikakor, zelo sem utrujen, ne funkcioniram.”

38% moških in kar 54 % žensk to navaja kot najpogostejši razlog za zavrnitev intimnosti. Ko so utrujeni sta jim na prvem mestu počitek in spanje.

“Imel sem grozen dan in rad bi se spočil.”

Stres uničuje željo po spolnosti pri 30% moških. Preprosto si želijo le, da jih vsi pustijo pri miru, da so sami in da se sprostijo, če je le mogoče. Pri ženskah se ta razlog pojavi v 22% primerov.

“Ne počutim se dobro, zdi se mi da bom zbolel.”

Ta razlog se pojavlja pri 20% moških, vendar je tudi enako pogost ženskah. Nihče ne želi biti intimen, ko je bolan in ima vročino.

“Ne morem izklopiti možganov, dekoncentriran sem.”

To se zgodi šele med spolnim odnosom. 17% moških in 22% žensk navaja ta razlog za predčasen zaključek intimnega odnosa.

Ni mi, lahko jutri. Foto: We Vibe Toys / Unsplash

“Morda bi se samo malo božala.”

17% moških in 21% žensk ima včasih željo po telesni intimnosti in občutku varnosti, ne pa po spolnosti.

“Zelo me boli glava.”

Glavobol je razlog za zavrnitev intimnosti pri 18% žensk in 14% moških.

“Jutri imam pomemben sestanek in se moram pripraviti.”

Moški pogosteje navajajo zaskrbljenost zaradi posla kot razlog za zavrnitev spolnosti, kar v 13%, ženske le 4%.

“Otroci naju bodo slišali.”

7% moških in 4% žensk izgubi željo zaradi skrbi, da bi se otroci zbudili.

“Včeraj sva imela spolne odnose”

7% moških in žensk meni, da bi moral včerajšnji spol zadovoljiti potrebe naslednjih nekaj dni.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.