Instagram je eno najbolj priljubljenih družbenih omrežji, ki ga uporablja več kot 500 milijonov ljudi po vsem svetu. Že dolgo časa ni več namenjen zgolj shranjevanju, urejanju in delitvi fotografij med ožji krog prijatlejev. Danes je tudi eden najpomembnejših niš za marketing ter seveda vir informacij o potrošnikih, ki se vsakodnevno analizirajo v namene izboljšanja prodajnih strategih podjetij. Iz slednjih in podobnih raziskav laho izveš, kaj o tebi povejo tvoje instagram fotografije.
Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.
Barve in filter fotografije
V tej študiji, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.
Pogostost objavljanja
Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analizirali več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.
Tema fotografije
Nekateri raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.
Starost
Raziskovalci so ugotovili, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.
Objavljanje fotografij hrane
Raziskovalci so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.
Tri vrste selfijev
Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tri kategorije.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.
Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).
Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.