V pričakovanju nogometnega prvenstva so tudi izdelki športno obarvani. Tako sta velikana B&O PLAY in Pepsi združila moči in predstavila posebno kolekcijo slušalk.
V pričakovanju največjega letošnjega športnega dogodka, sta Pepsi ter B&O PLAY združila moči in predstavila posebno edicijo slušalk, kapsulno kolekcijo “Live for Now”, zadnjo v sklopu Pepsijeve globalne kampanje “The Art of Football”, ki prepleta ulično umetnost, tehnologijo in modo. “Live for Now” združuje BeoPlay H6, katere je oblikoval Jakob Wagner ter Form 2i, pod katere se je podpisal Steve McGugan, vse pa imajo trak okrašen s poslikavami uličnih umetnikov z vseh koncev sveta: Hattie Stewart, Jaz, AKN, Zosen, Merijn Hos in Ever.
PREBERITE ŠE: Prestižne brezžične HI-FI slušalke začinile Maseratijevo prestižno ponudbo
Modele slušalk si oglejte v galeriji
Na voljo v trgovinah Bang & Olufsen ter na spletu www.beoplay.com