fbpx

V družbi s kustosom (Novo!): Kako nastane muzejska razstava?

Družili se boste z dr. Matejo Kos, kustodinjo zbirk keramike, stekla, slik in kipovMuzejska razstava je ključen medij komuniciranja muzeja z občinstvom. Ob pripravi razstave je treba upoštevati vrsto različnih dejavnikov, poleg vsebinskih tudi ciljno občinstvo, finančne in tehnične možnosti. Ob razstavi ...

Pomembne Informacije
Kdaj?
Kje?
NMS - Prešernova, Ljubljana
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
Po ceniku

Družili se boste z dr. Matejo Kos, kustodinjo zbirk keramike, stekla, slik in kipov

Muzejska razstava je ključen medij komuniciranja muzeja z občinstvom. Ob pripravi razstave je treba upoštevati vrsto različnih dejavnikov, poleg vsebinskih tudi ciljno občinstvo, finančne in tehnične možnosti. Ob razstavi Slovenski jezik: identiteta in simbol se bomo pogovarjali o pripravi razstave za obiskovalce v tretjem življenjskem obdobju, o vaših željah in potrebah, z namenom, da bi bila razstava čimbolj popolno doživetje.

O programu V družbi s kustosom:

Program V družbi s kustosom je namenjen obiskovalcem, ki jih radovednost vleče v naše prostore. Vsak četrtek med 10. in 12. uro vas bo v razstavnih sobanah pozdravil muzejski strokovnjak, ki vam bo razkrili marsikatero zanimivost, ki ni zapisana na razstavnih panojih.
S programom V družbi s kustosom želimo· muzejsko dejavnost še posebej približati starejšim, ki so zelo vedoželjni in si želijo razširiti obzorja. Program ni namenjen samo enostranskemu podajanju znanja, ampak gre izmenjavo strokovnih vedenj kustosa in življenjskih izkušenj obiskovalcev.
Pogovor z muzejskim strokovnjakom je brezplačen (vstopnina v muzej se zaračuna po ceniku), starejšim, dijakom in študentom pa za ogled· Narodnega muzeja Slovenije nudimo vstopnice po znižani ceni 2,5 eur, ki jih lahko v tekočem mesecu izkoristijo za večkraten obisk programa.

Veselimo se kramljanja z vami!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.