fbpx

Vračajo se parfumi iz devetdesetih let: stare dišave v sodobni preobleki (2023)

Foto: mugler.com

Ti ikonični parfumi in vonji, ki so bili nekoč utelešenje šika, se zmagoslavno vračajo na sceno in dokazujejo, da brezčasne klasike nikoli zares ne zbledijo. Pridružite se nam na dišečem potovanju, ko raziskujemo, kateri parfumi iz devetdesetih let se ponovno vračajo v novi preobleki.

Vrnitev parfumov iz devetdesetih in 2000-ih je več kot trend; to je praznovanje trajne klasike, ki je prestala preizkus časa. Ko ponovno sprejmemo te dišave, ugotovimo, da ne samo vonjamo, ampak doživljamo trenutke, spomine in brezčasno privlačnost preteklega obdobja. To so parfumi iz devetdesetih, ki so nas ponovno obnoreli!

Kateri parfumi iz devetdesetih se vračajo na sceno?

Gaultier²

Gaultier², dišava, ki je očarala čute v poznih 90-ih, se glamurozno vrača. Uniseks vonj, zasnovan tako, da slavi bistvo partnerstva, združuje tople in pikantne note, da ustvari resnično magnetno privlačnost. Njegova oživitev govori o želji po vonjavah, ki nasprotujejo tradicionalnim spolnim normam, ki zajemajo duh inkluzivnosti, ki opredeljuje sodobno dobo.

Zadnja posodobitev 2024-11-19 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Chanel Cristalle

Chanel Cristalle, dišava, ki uteleša vrhunec prefinjenosti, ponovno najde svoje mesto v srcih dišavnih navdušencev. Ta svež in živahen vonj s cvetličnimi podtoni, predstavljen v 90-ih, je sinonim za brezčasno eleganco. Njena ponovna oživitev pomeni vrnitev h klasiki in trajni privlačnosti dišav. Citrusi, melona, ​​jasmin, breskev, ylang-ylang v zgornjih in srednjih notah ter hrastov mah in vetiver v spodnjih notah. Zanimivo je, da ta parfum, čeprav je bil takrat namenjen ženski publiki, danes diši uniseks in ga lahko nosijo tudi moški.

parfumi iz devetdesetih
Foto: Chanel

Zadnja posodobitev 2024-11-19 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Dolce & Gabbana Eau de Toilette

Dišave Dolce&Gabbana so bile vedno sinonim za strast in čutnost in njihove kreacije iz 90. let niso izjema. Z notami, ki obujajo toplino Mediterana, te dišave doživljajo preporod. Oživitev parfumov Dolce&Gabbana odraža ponovno spoštovanje do dišav, ki pripovedujejo zgodbo o strasti in privlačnosti. Parfum vsebuje vonje jasmina, pomarančnega cveta, sandalove.

parfumi iz devetdesetih
Foto: amazon
Znižano za 37,05 EUR

Zadnja posodobitev 2024-12-05 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Mugler Angel Elixir

Mugler Angel, pionirska dišava zgodnjih 2000-ih, je ponovno v središču pozornosti. Ta ikonična dišava je s svojimi orientalskimi in gurmanskimi akordi orjala ledino v svetu parfumerije. Njegova oživitev pomeni vrnitev k drznim, značilnim dišavam, ki pustijo trajen vtis, podobno kot nebesno telo, ki je navdihnilo njegovo ime.

Foto: amazon
Znižano za 25,24 EUR

Zadnja posodobitev 2024-12-10 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Givenchy Hot Couture

Givenchy Haute Couture, dišava, ki brezhibno združuje svet mode in dišav, ponovno pridobiva svoj status simbola luksuza. Predstavljen v 90. letih prejšnjega stoletja je bil oblikovan tako, da uteleša eleganco visoke mode. Ker se moda še naprej prepleta z dišavami, vrnitev Givenchy Haute Couture pomeni prenovljeno spoštovanje dišave, ki je elegantna kot tudi brezčasna.

parfumi iz devetdesetih
Foto: amazon

Zadnja posodobitev 2024-11-19 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Comme des Garçons Comme des Garçons

Comme des Garçons Comme des Garçons, dišava, ki odraža avantgardni duh 2000-ih, doživlja preporod. Znan po svojem nekonvencionalnem in eksperimentalnem pristopu k vonjavam, privlači tiste, ki iščejo dišavo, ki izziva normo. Njegova vrnitev označuje ponovno oživitev zanimanja za dišave, ki premikajo meje in na novo definirajo vonj.

parfumi iz devetdesetih
Foto: amazon

Zadnja posodobitev 2024-11-19 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.