fbpx

Vrnil se je Tamagoči, legendarni digitalni hišni ljubljenček

Tamagoči (2017)

Legendarni Tamagoči je spet tu! Imate doma otroka, ki si želi hišnega ljubljenčka, vi pa zanj nimate časa? Odgovor je Tamagoči. Dobri, stari digitalni hišni ljubljenček, ki se je te dni vrnil na sceno. Japonska družba Aki Maita of Bandai Co. Ltd, ki je skupaj s podjetjem WiZ Co. Ltd. Tamagočija prvič izdala že leta 1996 in do leta 2008 prodala 70 milijonov enot, je rahlo spremenjeni jajčasti računalnik namreč ponovno poslala na prodajne police.

Ljubitelji retro tehnologije se zadnje obdobje res ne morejo pritoževati. Gramofonske plošče, Nokia 3310 in zdaj še Tamagoči. Japonski Bandai je ponovno izdal prvo generacijo legendarne igrače iz druge polovice devetdesetih, ki je postala svetovni fenomen. Digitalnega hišnega ljubljenčka, ki je zloženka dveh besed, in sicer japonsko besede tamago, kar pomeni jajce, in angleške besede watch, kar pomeni ročna ura, lahko na spletni strani amazon.co.jp naročite že za 16 evrov (prva generacija Tamagočijev se na Amazonu sicer prodaja za skoraj 100 evrov več).


Za ta denar boste dobili znano jajčasto napravico z nizkoločljivostnim zaslonom in tremi gumbi, na kateri lahko izbirate med šestimi hišnimi ljubljenčki, kolikor jih je bilo tudi prvotno na razpolago.

PREBERITE ŠE: Retro iPhone 7 Plus – vonj po nostalgiji


Živalco je potrebno redno hraniti, se z njo igrati, jo peljati k zdravniku, očistiti … Ko kaj potrebuje, vas na to opozori z zvočnim signalom. Prav zaradi piskanja so Tamagočije na marsikateri slovenski osnovni šoli tedaj prepovedali. Če za ljubljenčka lepo skrbite, se razvija in raste, sicer pa ga vodite v prezgodnjo smrt. Ob tem velja dodati, da je nova izdaja naprave za približno polovico manjša od originalne. Izbirate lahko med šestimi različnimi.

Galerija – Tamagoči (2017)

Dodatne Informacije

Več informacij:
amazon.co.jp

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.