fbpx

Xiaomi Mi4 – neizviren a vrhunski ”kitajski iPhone”

Kitajsko visokotehnološko podjetje Xiaomi, znano tudi kot ''kitajski Apple'', je za nas morda eksotična znamka, čeravno se uvršča na 6. mesto na lestvici največjih proizvajalcev pametnih telefonov. Nedavno je pozitivno presenetilo z naslednikom modela Mi3, Mi4, ki še dviguje raven njihovega paradnega konja- večja zmogljivost procesorja in kapaciteta sistemskega pomnilnika plus 30-dnevna avtonomija delovanja v pripravljenosti!

Androidni model Mi4 podjetja Xiaomi– kar v dobesednem prevodu pomeni ”mali riž”- je namenjen najzahtevnejšim uporabnikom, a ne zgolj tistim iz 3. oz. višjega davčnega razreda, saj je cenovno ugoden. 4. generacija Mi telefona ima 5-palčni (=12,7-centimetrski) zaslon ločljivost 1920 x 1080p in kovinsko ohišje (144 x 73.6 x 8.1 mm) iz nerjavečega jekla (prvi tak primer).


Pod površjem skriva 4-jedrni procesor Qualcomm Snapdragon 801, baterijo zmogljivosti 3080 miliamperskih ur (cca. 20 ur ob normalni uporabi), fotoaparat (spredaj) ločljivosti 13 milijonov slikovni točk, spletno kamero (zadaj) ločljivosti 8 MP, 3 GB velik delovni (sistemski) in 16 ali 64 GB velik pomnilnik, IR (možnost upravljanja televizije) in grafični vmesnik MIUI.

Pod minimalističnim dizajnom se skriva prava zverina od pametnega telefona.
Pod minimalističnim dizajnom se skriva prava zverina od pametnega telefona.

PREBERITE ŠE: BlackBerry s pametnim telefonom Passport postavil svojo prihodnost na ”kocko”

145 gramski Xiaomi je dostojen naslednik trojke, saj poleg kvalitete slovi tudi po ugodni ceni. Tako se v Evropi (trenutno na voljo le v Italiji) dobi že za 395 evrov (v Aziji je sicer 100 evrov cenejši), s ”fakultativno” izbiro zadnjega pokrova iz bambusa, lesa, keramike, kamna ali usnja, pa lahko računate, da bo znesek še nekoliko narasel.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.xiaomishop.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.