Pa smo jo dočakali - spletno trgovino Zalando Slovenija, kjer boste lahko od zdaj naprej nakupovali modna oblačila, obutev in dodatke.
Ste že slišali? Prihaja Zalando Slovenija, težko pričakovana modna spletna trgovina! Na novinarski konferenci na sedežu Zalanda v Berlinu je bilo namreč napovedano, da se bo Zalando razširil na osem evropskih trgov, vključno s Slovenijo. Od julija letos naj bi tako nakupovali tudi preko te vodilne spletne modne platforme, ki se v 2021 širi še na Hrvaško, Estonijo, Latvijo, Litvo in Slovaško, leta 2022 pa na Madžarsko in Romunijo.
Zalando je vodilna evropska spletna modna platforma, ustanovljena leta 2008 v Berlinu, uporablja pa jo več kot 38 milijonov uporabnikov v 17 evropskih državah. Spletna modna destinacija za navdih, inovacije in interakcijo s kupci ponuja široko paleto oblačil, obutve, modnih dodatkov in lepotnih izdelkov. Modno paleto vodijo vodilne svetovne modne znamke, pa tudi lokalne znamke, ki so postale del Zalanda. Kot vodilno evropsko podjetje za modno tehnologijo si zelo prizadevajo prilagoditi digitalne rešitve svojim strankam, partnerjem in vsem pomembnim deležnikom, ki so del zgodbe Zalando. Cilj Zalanda je postati izhodišče za modo in trajnostno in družbeno odgovorno platformo s pozitivnim vplivom na družbo in planet.
Leto po tem, ko je Zalando predstavil svojo trajnostno strategijo do.MORE, je še bolj napredoval k cilju, da postane trajnostna modna platforma. Tako je podjetje od leta 2017 lastne emisije toplogrednih plinov zmanjšalo za 64 odstokov, njegovo poslovanje pa temelji na 100-odstotni obnovljivi energiji. Leta 2020 je prodaja trajnostnih izdelkov predstavljala približno 16 odstotkov bruto vrednosti blaga v primerjavi s približno 7 odstotki leta 2019. Za nadaljnji napredek v tej smeri si je Zalando zastavil nov cilj, ki je za 5 odstotkov višji od prejšnjega, to je, da želijo do leta 2023 imeti v svoji ponudbi 25 odstotkov trajnostnih izdelkov.