Modni velikan in sinonim za ulično modo Zara je lansirala platformo za prodajo nošenih in popravljenih oblačil "Zara Pre-Owned", ki je najprej zaživela v Veliki Britaniji in je del njihove trajnostne strategije. Modni velikani, ki svoje poslovanje temeljijo na hitri modi in pogosto na precej slabih moralnih načelih, so preprosto prisiljeni najti trajnostne kanale delovanja.
Gre za platformo Zara Pre-Owned , ki prodaja nošene kose oblačil in tudi tiste, ki potrebujejo popravilo. V praksi predstavlja idealen primer krožne mode, ki je odlična rešitev za znamke hitre mode. Če se bo po poskusnem obdobju izkazalo, da se kupci nad idejo odzivajo pozitivno, se bo pobuda razširila tudi v druge države.
Na platformi je možno prodajati nošene kose, obstajala pa bo tudi možnost popravljanja oblačil. To pomeni, da bodo lahko uporabniki svojih Zara oblačil, ki se strgajo ali izgubijo lesk, obnovili in tako ne bodo kupovali novih modelov, ampak bodo nosili iste stare.