fbpx

奥迪 e-tron GT:Taycan 面临着激烈的“兄弟”竞争

Audi e-tron GT

照片:奥迪

奥迪凭借其 e-tron 电动 SUV 车队参与汽车行业的未来已经有一段时间了。这次,奥迪e-tron GT借用了J1平台,与Taycan共享。这可能意味着很多好处,因为后者是一辆非常疯狂的汽车。

Mogoče je potrebno najprej v kontekst postaviti osnovne številke. Na voljo bosta dve različici: Quattro in RS e-tron GT. To je tudi prvi električni Audi, ki nosi to značilno športno značko. Oba modela bo krasil štirikolesni pogon, oba bosta imela dvostopenjski menjalnik in oba bosta imela baterijo z 93 kWh, kar se sliši podobno modelu Taycan.

照片:奥迪

“Quattro” tako iztisne iz baterije 522 KM, model RS pa zmore kar 637 KM. To zmoreta v tako imenovanem “overboost mode”, ki to moč poveča le začasno, in pri močnejši različici omogoča pospeške od 0 km/h do 100 km/h v 2,6 sekunde.


奥迪 trdi, da doseg WLTP znaša 487 kilometrov za model Quattro in 471 kilometrov za model RS. Tako kot pri Taycanu, tudi tukaj 800V-električna arhitektura pomeni, da je možno polnjenje enosmernega toka do 270kW, če najdete polnilno točko, ki to zmore. Kar pomeni 100 kilometrov dosega v 5 minutah.

Audi e-tron GT se lahko pohvali s prostornim prtljažnim prostorom, ki meri kar 405 litrov v zadku in še dodatnih 85 v sprednjem delu avtomobila.

奥迪 prav z modelom Audi e-tron GT cilja na sve tiste, ki jim je Porsche Taycan preveč športen, Tesla Model S pa preveč običajen.

更多信息

奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。