Audi e-tron GT: Taycan je dobil hudo “bratsko” konkurenco

Audi e-tron GT

Foto: Audi

Audi se že nekaj časa vključuje v prihodnost avtomobilske industrije s svojo floto športnih električnih terencev e-tron. Tokrat pa si je model Audi e-tron GT sposodil kar platformo J1, ki jo deli s Taycanom. In to lahko pomeni veliko dobrega, saj je slednji res nor avtomobil.

Mogoče je potrebno najprej v kontekst postaviti osnovne številke. Na voljo bosta dve različici: Quattro in RS e-tron GT. To je tudi prvi električni Audi, ki nosi to značilno športno značko. Oba modela bo krasil štirikolesni pogon, oba bosta imela dvostopenjski menjalnik in oba bosta imela baterijo z 93 kWh, kar se sliši podobno modelu Taycan.

Foto: Audi

“Quattro” tako iztisne iz baterije 522 KM, model RS pa zmore kar 637 KM. To zmoreta v tako imenovanem “overboost mode”, ki to moč poveča le začasno, in pri močnejši različici omogoča pospeške od 0 km/h do 100 km/h v 2,6 sekunde.


Audi trdi, da doseg WLTP znaša 487 kilometrov za model Quattro in 471 kilometrov za model RS. Tako kot pri Taycanu, tudi tukaj 800V-električna arhitektura pomeni, da je možno polnjenje enosmernega toka do 270kW, če najdete polnilno točko, ki to zmore. Kar pomeni 100 kilometrov dosega v 5 minutah.

Audi e-tron GT se lahko pohvali s prostornim prtljažnim prostorom, ki meri kar 405 litrov v zadku in še dodatnih 85 v sprednjem delu avtomobila.

Audi prav z modelom Audi e-tron GT cilja na sve tiste, ki jim je Porsche Taycan preveč športen, Tesla Model S pa preveč običajen.

Dodatne Informacije

audi.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Polydrops P17A: na tržišče prihaja prikolica, namenjena električnim vozilom