fbpx

奥迪RS3:奥迪的“袖珍”鞭炮

上世纪80年代,奥迪在Coupe车型上安装了带有涡轮的直列5缸发动机,并为其配备了四轮驱动,传奇的Quattro车型就此诞生。大约 40 年后,他们将相同的公式应用于奥迪的入门级轿车(也是掀背车)并创造了有毒的奥迪 RS3。

Tako kot daljni in v tem trenutku še aktualni predhodnik, ima tudi novi Audi RS3 turbinski vrstni 5-valjni motor. Novinec se prav tako ponaša s štirikolesnim pogonom, vektorsko razporeditvijo navora in bo na voljo v limuzinski in tako imenovani Sportback različici. Dizajn novinca je še 更具攻击性, zaradi katerega ga boste brez težav ločili do preostalih Audijevih modelov. Le to se pozna tudi v notranjosti, kjer imamo na voljo kontrastne kombinacije med rdečo, zeleno in črno barvo. Voznik ima na voljo Audijev virtualni kopit v velikosti 12.3英寸10.1英寸 info-telematski zaslon na dotik. Na voljo je projecirni zaslon, vstavki v notranjosti iz karbonski vlaken, pa so pri modelu RS3 že del standardne opreme.

Audi RS3 naj bi zmogel najhitrejše pospeševanje v svojem razredu. 2,5-litrski vrstni turbinski 5-valjni motor400马力 (294 kW) in 500牛米 navora. Motor ima tako dovolj moči, da izstreli Audija RS3 od 0 do 100 km/h v vsega 3.8秒. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ki pa se lahko ob naročilu paketa dvigne na 280 km/h. Če pa vam to še ni dovolj, se odločite še za prednje keramične zavore in tako bo lahko vaš Audi RS3 dosegel končno hitrost 290公里/小时. Audi RS3 je že na voljo za naročilo, njegova cena pa se prične pri 60.000 evrih.

更多信息

奥迪网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。