fbpx

Audi RS3: Audis ″pocket″ smällare

På 80-talet av förra seklet installerade Audi en in-line 5-cylindrig motor med en turbin i Coupe-modellen, utrustade den med fyrhjulsdrift, och den legendariska Quattro-modellen skapades. Nästan 40 år senare tillämpade de samma formel på Audis instegssedan (även halvkombi) och skapade den giftiga Audi RS3.

Tako kot daljni in v tem trenutku še aktualni predhodnik, ima tudi novi Audi RS3 turbinski vrstni 5-valjni motor. Novinec se prav tako ponaša s štirikolesnim pogonom, vektorsko razporeditvijo navora in bo na voljo v limuzinski in tako imenovani Sportback različici. Dizajn novinca je še aggressivare, zaradi katerega ga boste brez težav ločili do preostalih Audijevih modelov. Le to se pozna tudi v notranjosti, kjer imamo na voljo kontrastne kombinacije med rdečo, zeleno in črno barvo. Voznik ima na voljo Audijev virtualni kopit v velikosti 12,3 tum och 10,1 tum info-telematski zaslon na dotik. Na voljo je projecirni zaslon, vstavki v notranjosti iz karbonski vlaken, pa so pri modelu RS3 že del standardne opreme.

Audi RS3 naj bi zmogel najhitrejše pospeševanje v svojem razredu. 2,5-litrski vrstni turbinski 5-valjni motor har 400 hästkrafter (294 kW) in 500 Nm navora. Motor ima tako dovolj moči, da izstreli Audija RS3 od 0 do 100 km/h v vsega 3,8 sekunder. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ki pa se lahko ob naročilu paketa dvigne na 280 km/h. Če pa vam to še ni dovolj, se odločite še za prednje keramične zavore in tako bo lahko vaš Audi RS3 dosegel končno hitrost 290 km/h. Audi RS3 je že na voljo za naročilo, njegova cena pa se prične pri 60.000 evrih.

Mer information

audi.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.