fbpx

Citroën Aircross - 概念 SUV 与 C4 Cactus 一样俏皮

Konceptni SUV Citroën Aircross

这一次,雪铁龙显然将凭借自己的专业知识进军运动型多用途车市场,因为它在Aircross的生产中不依赖外部“承包商”。这款概念运动型多用途车以其创新的外观给人留下了深刻的印象,它借鉴了C4 Cactus的一些“动作”,内饰虽然极简,但从技术上来说却是来自另一个世界。然而,它是一款混合动力汽车,仅靠电力即可行驶长达 50 公里。

Konceptni srednje veliki športni terenec 雪铁龙 Aircross, oblikovno drzen kot C4 仙人掌, izžareva prav posebno energijo. Ne samo rdeča barva, tudi pisana kabina najavlja, da bo v svetu športnih terencev zavel nov veter. Ni pa Aircross zgolj forma, je namreč tudi sila uporaben. V smislu odlagališč in tehnološke inteligence. A gremo lepo po vrsti. 4,58 metra dolgo, 2,1 m široko in 1,8 m visoko karoserijo nad tlemi držijo 22-palčne ”kockaste” pnevmatike (275/45 R 22), za katere se zdi, da ne položijo orožja pred nobenim terenom.

Francozi s konceptnim SUV-om Aircross odgovarjajo na trend, ki vlada na trgu avtomobilov, predvsem na Kitajskem, kjer so terenci vse bolj popularni.
Francozi s konceptnim SUV-om Aircross odgovarjajo na trend, ki vlada na trgu avtomobilov, predvsem na Kitajskem, kjer so terenci vse bolj popularni.

Čeprav sta v osnovi Aircross in C4 Cactusa povsem različna svetova, ju družijo posebne obloge na bokih, le da si je Aircross namesto gumijastih (”airbump”: zaščita pred udarci) omislil aluminijaste ”zračne” žepke (”alloy bump”: zaščita pred trki iz aluminijeve penaste gume) in dodal vstopišča za zraka za boljšo aerodinamiko. Poleg oblog izstopata tudi prednji in zadnji odbijač, zadaj pa pritegnejo še luči s 3D učinkom.

阅读更多: 重新设计的 DS5 去掉了雪铁龙的名称和标志

V notranjosti najdemo dvojico 12-palčnih in združljivih zaslonov od katerih je eden prenosljiv (postane tablica). Sedeži so udobni, ”razbacani” in opremljeni vsak s svojim zvočnikom in mikrofonom, saj Citroën komunikacijo med potniki jemlje kot enega gradnikov vožnje. Menjalnik uporabljamo preko vrtljivega gumba, stebrička (okvir vrat) pa sta bogatejša za par internetnih kamer, da lahko ujamemo vsak košček poti in ga delimo z drugimi že kar med vožnjo.

Futuristična notranjost Citroëna Aircross.
Futuristična notranjost Citroëna Aircross.

In če se pomaknemo še pod pokrov. Za pogon skrbi ”hybrid plug-in” tehnologija, ki ji ”štango” drži bencinski motor 1.6 THP s 160 kW in 275 Nm navora. Zadaj nameščeni hibridni pogonski sklop z možnostjo polnjenja ima 70 kW električni motor z 200 Nm navora. Napaja ga litij-ionski akumulator, ki ga lahko hranimo ”po” domači električni vtičnici (16 A) in je ”sit kot boben” po treh urah in pol. Skupaj Citroën Aircross zmore 313马力 (230 kW), do 100 km/h pa pospeši v 4,5 sekunde.

更多信息

更多信息:
雪铁龙网站

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。