Tällä kertaa Citroën hyökkää ilmiselvästi hyötyajoneuvojen markkinoille omalla osaamisellaan, sillä se ei tukeutunut ulkopuolisiin "urakoitsijoihin" Aircrossin tuotannossa. Urheilukonseptiauto, joka tekee vaikutuksen innovatiivisella ulkoasullaan, on lainannut joitakin "liikkeitä" C4 Cactuksesta, ja sisustus, vaikkakin minimalistinen, mutta teknisesti, on toisesta maailmasta. Se on kuitenkin hybridiajoneuvo, joka voi ajaa jopa 50 kilometriä pelkällä sähköllä.
Konceptni srednje veliki SUV Citroën Aircross, oblikovno drzen kot C4 Cactus, izžareva prav posebno energijo. Ne samo rdeča barva, tudi pisana kabina najavlja, da bo v svetu športnih terencev zavel nov veter. Ni pa Aircross zgolj forma, je namreč tudi sila uporaben. V smislu odlagališč in tehnološke inteligence. A gremo lepo po vrsti. 4,58 metra dolgo, 2,1 m široko in 1,8 m visoko karoserijo nad tlemi držijo 22-palčne ”kockaste” pnevmatike (275/45 R 22), za katere se zdi, da ne položijo orožja pred nobenim terenom.
Čeprav sta v osnovi Aircross in C4 Cactusa povsem različna svetova, ju družijo posebne obloge na bokih, le da si je Aircross namesto gumijastih (”airbump”: zaščita pred udarci) omislil aluminijaste ”zračne” žepke (”alloy bump”: zaščita pred trki iz aluminijeve penaste gume) in dodal vstopišča za zraka za boljšo aerodinamiko. Poleg oblog izstopata tudi prednji in zadnji odbijač, zadaj pa pritegnejo še luči s 3D učinkom.
LUE LISÄÄ: Prenovljeni DS5 odvrgel ime in logotip Citroën
V notranjosti najdemo dvojico 12-palčnih in združljivih zaslonov od katerih je eden prenosljiv (postane tablica). Sedeži so udobni, ”razbacani” in opremljeni vsak s svojim zvočnikom in mikrofonom, saj Citroën komunikacijo med potniki jemlje kot enega gradnikov vožnje. Menjalnik uporabljamo preko vrtljivega gumba, stebrička (okvir vrat) pa sta bogatejša za par internetnih kamer, da lahko ujamemo vsak košček poti in ga delimo z drugimi že kar med vožnjo.
In če se pomaknemo še pod pokrov. Za pogon skrbi ”hybrid plug-in” tehnologija, ki ji ”štango” drži bencinski motor 1.6 THP s 160 kW in 275 Nm navora. Zadaj nameščeni hibridni pogonski sklop z možnostjo polnjenja ima 70 kW električni motor z 200 Nm navora. Napaja ga litij-ionski akumulator, ki ga lahko hranimo ”po” domači električni vtičnici (16 A) in je ”sit kot boben” po treh urah in pol. Skupaj Citroën Aircross zmore 313 hevosvoimaa (230 kW), do 100 km/h pa pospeši v 4,5 sekunde.
Lisää tietoa:
www.citroen.si