fbpx

Citroën Aircross - Concept SUV er lige så legende som C4 Cactus

Konceptni SUV Citroën Aircross

Citroën bo trg športnih terencev tokrat očitno napadel z lastnim znanjem, saj se pri izdelavi Aircrossa ni zanašal na zunanje ''izvajalce''. Konceptni športni terenec, ki navdušuje s svojo inovativno zunanjostjo, si je nekaj ''potez'' sposodil od C4 Cactusa, tudi notranjost, sicer minimalistična, a tehnološko, pa je iz drugega sveta. Gre pa za hibridno vozilo, ki zgolj na elektriko omogoča vožnjo do 50 kilometrov daleč.

Konceptni srednje veliki športni terenec Citroën Aircross, oblikovno drzen kot C4 kaktus, izžareva prav posebno energijo. Ne samo rdeča barva, tudi pisana kabina najavlja, da bo v svetu športnih terencev zavel nov veter. Ni pa Aircross zgolj forma, je namreč tudi sila uporaben. V smislu odlagališč in tehnološke inteligence. A gremo lepo po vrsti. 4,58 metra dolgo, 2,1 m široko in 1,8 m visoko karoserijo nad tlemi držijo 22-palčne ”kockaste” pnevmatike (275/45 R 22), za katere se zdi, da ne položijo orožja pred nobenim terenom.

Francozi s konceptnim SUV-om Aircross odgovarjajo na trend, ki vlada na trgu avtomobilov, predvsem na Kitajskem, kjer so terenci vse bolj popularni.
Francozi s konceptnim SUV-om Aircross odgovarjajo na trend, ki vlada na trgu avtomobilov, predvsem na Kitajskem, kjer so terenci vse bolj popularni.

Čeprav sta v osnovi Aircross in C4 Cactusa povsem različna svetova, ju družijo posebne obloge na bokih, le da si je Aircross namesto gumijastih (”airbump”: zaščita pred udarci) omislil aluminijaste ”zračne” žepke (”alloy bump”: zaščita pred trki iz aluminijeve penaste gume) in dodal vstopišča za zraka za boljšo aerodinamiko. Poleg oblog izstopata tudi prednji in zadnji odbijač, zadaj pa pritegnejo še luči s 3D učinkom.

LÆS MERE: Den nydesignede DS5 droppede Citroëns navn og logo

V notranjosti najdemo dvojico 12-palčnih in združljivih zaslonov od katerih je eden prenosljiv (postane tablica). Sedeži so udobni, ”razbacani” in opremljeni vsak s svojim zvočnikom in mikrofonom, saj Citroën komunikacijo med potniki jemlje kot enega gradnikov vožnje. Menjalnik uporabljamo preko vrtljivega gumba, stebrička (okvir vrat) pa sta bogatejša za par internetnih kamer, da lahko ujamemo vsak košček poti in ga delimo z drugimi že kar med vožnjo.

Futuristična notranjost Citroëna Aircross.
Futuristična notranjost Citroëna Aircross.

In če se pomaknemo še pod pokrov. Za pogon skrbi ”hybrid plug-in” tehnologija, ki ji ”štango” drži bencinski motor 1.6 THP s 160 kW in 275 Nm navora. Zadaj nameščeni hibridni pogonski sklop z možnostjo polnjenja ima 70 kW električni motor z 200 Nm navora. Napaja ga litij-ionski akumulator, ki ga lahko hranimo ”po” domači električni vtičnici (16 A) in je ”sit kot boben” po treh urah in pol. Skupaj Citroën Aircross zmore 313 hestekræfter (230 kW), do 100 km/h pa pospeši v 4,5 sekunde.

Mere information

Mere information:
www.citroen.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.