fbpx

Lotus Evija:拥有近 2000 匹电动马的超级跑车

与该品牌 71 年历史中的所有莲花汽车一样,Evija 的设计宗旨是在开放道路和赛道上提供卓越的驾驶体验。但从很多方面来说,它都是一个里程碑,因为它为超级汽车设定了全新的标准。

Ime Evija (izgovarja se kot E-vi-ya) pomeni »prvi, ki obstaja« ali »živi«. To je zelo primerno; Lotus ima nesporni ugled zaradi svojega pionirskega pristopa v avtomobilskem športu. Je pa model 埃维亚 v marsičem prvi. Vsekakor pa prvi električni Lotus. In Lotus, ki nekako spreminja naš pogled na svet superavtomobilov ozirma hiperavtomobilov.


Pa pojdimo samo nekaterim dejstvom. Evija zmore kar 1972 konjskih moči – oziroma 2000 ps-jev.0 – 100 km/h bo pospešila pod 3 sekundami, pri tem pa bo končna hitrost omejena na 320公里/小时 in jo bo Evija dosegla pod 9 sekundami. Pri tem je osupljiv podatek o navoru, ki znaša kar 1.700 Nm. Med drugim je tudi izjemno lahka in večinoma iz karbona. Njena teža znaša namreč le 1.680 kilogramov. Pri tem pa je baterija, ki se skriva v posebni zasnovi – zmožna kar 400 kilometrov dosega. Slednja premore 70 kw/h / 2,000 kW in jo naj bi bilo moč napolniti s hitrim polnjenjem v le 18 minutah. Evijo pa bo moč tudi skoraj popolnoma individualizirati in tudi zato bo na voljo le 130 avtomobilov, ki naj bi počastili model Type 130.

Direktor podjetja Lotus Cars –  Phil Popham je na predstavitvi v Londonu dejal: »Lotus Evija je avtomobil kot noben drug. Ponovno bo vzpostavila ugled naše blagovne znamke v srcih in umih ljubiteljev avtomobilizma. Prav tako pa ta avtomobil utira pot nadaljnjim vizionarskim modelom.»

Lotus Evija - notranjost
Lotus Evija – notranjost

埃维亚 signalizira začetek sodobnega novega oblikovalskega jezika za Lotus, ki se bo razvil in ponovno pojavil na prihodnjih visoko zmogljivih modelih.

Lotus Evija - mogočen zadek z zračnim tunelom.
Lotus Evija – mogočen zadek z zračnim tunelom.

V središču bistva Evije je ultra-napreden popolnoma električni pogon. Razvil ga je tehnični partner 威廉姆斯先进工程, znan po uspehih v motošportu, od 公式1 do elektrifikacije prvih štirih sezon Formule E. Akumulatorska baterija je nameščena neposredno za dvema sedežema in napaja štiri zmogljive elektro motorje. gre za izjemno učinkovit sistem, ki je najlažji ter energijsko najučinkovitejšii električni paket, ki je bil kdajkoli vgrajen v cestni avtomobil. Teža avtomobila je namreč samo 1.680 kg. Slednja pa pomeni, da je Evija najlažji čisti električni hiper-avtomobil, v serijski proizvodnji.

Lotus Evija - izjemna stranska linija
Lotus Evija – izjemna stranska linija

Evija ima ceno od 1,7 milijona funtov plus dajatve in davke. Bodoči kupci morajo položiti depozit v višini 250.000 £. Če vas je Evija zamikala, pa ste po vsej verjetnosti že nekoliko prepozni. Tovrstni avtomobili so velikokrat takoj razpordani.

Galerija slik: Lotus Evija

更多信息

更多信息:
lotus.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。