对于汽车爱好者来说,三月的第一天总是令人兴奋,因为汽车行业最重要的活动之一——日内瓦国际汽车展(国际汽车展)拉开了帷幕。今年的车展是其 110 年历史中的第 85 届,展示了未来的富有远见的汽车以及将在未来几个月上路的新车型,给人留下了深刻的印象。我们为您回顾了一些重要的创新。
日内瓦车展 (Salon International de l’Auto Geneva) oz. Mednarodni avtosalon Ženeva letos gosti več kot 220 razstavljalcev, ki so na ogled množicam pripeljali 900 razstavnih eksponatov. Prav revolucionarnih novosti letos ni toliko kot ponavadi, so pa proizvajalci poskrbeli za kopico odličnih konceptov, ki nas uspešno popeljejo v prihodnost avtomobilizma. Za vas smo povzeli in zbrali tistih nekaj najpomembnejših.
Superšportniki na sterodih & koncepti
品牌 阿斯顿·马丁 je v Ženevo pripeljala ultimativnega Vantage GT3, ki pod motornim pokrovom skirva 592 konjev, ki jih iztisne iz V12 motorja. Vaš bo lahko že za nekaj več kot 340.000 evrov. To pa še ni vse, predstavili so tudi Vulcana, ki ga lahko označimo za hiperavto z več kot 800 konjskimi močmi. Slednji bo izdelan v izjemno malem številu in le za izbrane zbiralce.
奥迪 nam nikoli ne ostane dolžan in vsako leto pripelje vsaj en odličen koncept. Tokrat koncept Audi Prologue Avant nakazuje prihodnost karavanskih modelov te znamke z novimi smernicami. Pred časom pa je že pokazal Audi Prologue Coupe.
这是正确的 奥迪 močno osvežil svojega R8, paradnega konja v razredu super športnikov, ki si mnogo tehničnih detailov deli z bratom – Lamborghini Huracanom in v drugi generaciji prihaja s stalnim pogonom na vsa kolesa. Je še ostrejši in drznejši.
Bentley se z GT concept – študijo dvosedežnika podaja tja, kjer sta danes Aston Martin in Ferrari. Bugatti pa proslavlja in se hkrati poslavlja od Veyrona z izvedenko La Finale, ki bo zadnji prodani 威龙 in prav zaradi tega nekaj posebnega. Ferrari je pripeljal 488 GTB, naslednika legendarnega Ferrarija 458 italija, ki navduši z V8 motorjem, ki mu pomaga turbo. S 660 konjskimi močmi ga vidimo ob boku McLarna 675LT, prav tako predstavljenega na avtosalonu.
Slednji je na sejem pripeljal še brutalnega McLaren P1 GTR, ki pod pokrovom motorja skriva 986 konjskih moči in ima zbirateljsko visoko končno ceno 2.7 milijona evrov.
莲花 je predstavil prenovljeno Evroro 400, ki obljublja več vozniških užitkov.
奔驰 pa svoje oboževalce draži z AMG GT3, ki predstavlja mokre sanje vsakega ljubitelja znamke z zvezdo ter terenskim G500 4×4, ki mu v offroad svetu ni para.
保时捷 se baha z legendarno 911-ico z oznako GT3 RS ter njenim manjšim bratom Caymanom GT4.
V družinski “garaži”
Pustimo svet superšportnih avtomobilov in poglejmo kaj iz Ženeve bomo lahko zapeljali v našo “družinsko” garažo. Audi hitre očete draži z različico Audi RS3, po vsej verjetnosti eden najbolj vročih “hot hatch-ov” letošnjega salona s 362 konjskimi močmi in pospeški od 0 do 100 km/h pospeši v pičlih 4.3 sekunde. 宝马 je v živo pokazal novo serijo 1 tako v 5-vratni različici kot 3-vratni različici.
In “napihnjenega” družinskega enoprostorca BMW-ja serije 2 Gran Tourer, ki premore dodatno tretjo vrsto sedežev in lahko gosti 7 potnikov. Edinstveno za 宝马.
Blagovna znamka DS se je končno “znebila” blagovne znamke Citroen in postala samostojna avtomobilska znamka. DS je tako predstavil rahlo prenovljenega DS5.
福特 nam je pokazal Focusa RS – tretjo generacijo najbolj zlobnega družinskega “hatchbacka” z besnim 316 konji.
Honda je predstavila strupeno Civic z oznako Type R ter legendarnega mestnega terenca – Hondo HR-V, ki bo na naše ceste zapeljala že poleti. Hyundai nadaljuje modelno ofenzivo in predstavlja pomlajenega i30.
Prav tako je v Ženevo pripeljal novega i20 coupe ter simpatičnega terenca Hyundai Tucson-a.
路虎 je predstavil prenovljenega 路虎揽胜极光, ki je po štirih letih dobil prenovljen obraz in nekoliko spremenjene linije.
欧宝 他介绍了 najbolj divjo različico Corse, ki nosi oznako OPC. Obljublja 207 konjev, ki ji omogočajo da do 100 km/h pospeši v 6.3 sekunde in doseže 230 km/h končne hitrosti.
雷诺 si želi kupcev, ki so jim všeč višja vozila, zato vstopa na trg športnih tereneskih vozil s simpatičnim Kadjarom.
太糟糕了 navdušuje z novo generacijo Škode Superb za katero smo si edini, da bo trn v peti tako Volkswagen Passatu, Audiju A6 ter Ford Mondeu.
Za hitre očete Škoda ponuja novo Octavio z oznako vRS z 227 konjskimi močmi, kot pravijo – najhitrejša škoda vseh časov. Strupeno! Toyota je pokazala prenovljenega Aurisa in Avensisa! 大众汽车 ne počiva in nadaljuje usklajevanje in posodabljanje vseh modelov v svoji ponudbi. 大众途安 je presenetil z izjemno dinamično pojavnostjo v svoji tretji generaciji.
Družbo mu dela novi Sharan, opremljen z novimi tehnologijami in varčnejšimi in čistejšimi motorji.
Volskwagen 这是 帕萨特 namenil različico Alltrack, ki prinaša robustno zaščitno plastiko, pogon 4×4 ter mnoge “terenske” prilagoditve, ki bodo omogočale izlete na zahtevnejše terene.
Letošnji avtosalon si bo 大众汽车 zapolnil tudi po osvojitvi lovorike Evropski avto leta 2015, ki jo je prejel za Volkswagen Passata.
Več informacij o posameznih modelih preveri na povezavah v okviru samega članka.
Spremljaj dogodek:
www.salon-auto.ch/en/