梅赛德斯-奔驰 IAA 概念车是一款像肥皂一样光滑的数字变压器,因为它具有创纪录的低阻力系数。德国人在法兰克福车展上展示了智能空气动力汽车,四座轿跑车正如预期的那样引起了人们的极大兴趣。它从想法到概念只用了短短 11 个月的时间,这反映了技术的进步,实际上将这一过程缩短了一半。现在很大一部分是通过先进的计算机模拟和“细工”数字计划来完成的。梅赛德斯因此押宝智能工厂,但仍然“以人为中心”,与机器人的合作也会更加紧密。这一愿景的第一个孩子是梅赛德斯-奔驰 IAA 概念车研究。
Umetna in človeška inteligenca nista kot pes in mačka. Če se je zdelo, da bo človeško silo izrinila 机器人技术, pa je prihodnost v njunem tesnem sodelovanju. Po tej filozofiji je nastala tudi 奔驰 vizija prihodnosti, študija Mercedes-Benz Concept IAA (Intelligent Aerodynamic Car), digitalni transformer, ena glavnih atrakcij avtosalona v Frankfurtu. Od ideje do koncepta je zrasel v vsega11 mesecih 并且是 prvak v aerodinamiki, saj ima rekordno nizek količnik zračnega upora (0,19).
Za naziv se ima zahvaliti fizično podaljšanemu zadku (dodatnih za 390 milimetrov) in aktivnim električnim aero panelom spredaj, ki stopijo v akcijo s pritiskom na gumb ali pri hitrosti večji od 80 km/h. Krilca na odbijačih avto spredaj poredijo za 25, zadaj pa za 20 milimetrov, s čimer izboljšajo pretok zraka okoli pnevmatik, platišča pa se izravnajo. Oblikovno se ta električni štirisedežni kupe naslanja na Mercedesova največja in najdražja serijska vozila in napoveduje videz naslednje generacije luksuznih modelov znamke, predvsem S级. V dolžino meri 5040 (5430 s podaljškom), v širino 1995 in v višino 1305 milimetrov.
阅读更多: 梅赛德斯-奔驰推出新款 C 级轿跑车——要么最好,要么什么都没有!
这驱使着他 priključno hibridni sklop z nazivno močjo 279 konjev (205 kW), njegov števec za hitrost pa se ustavi šele pri 250公里/小时. Električni doseg variira glede na njegov videz. Če se napravi ”za lepše”, potem je to 62公里, če si nadene aerodinamični videz, je njegov domet 68 km (v zrak spusti le 28g/km ogljikovega dioksida). In če zaključimo z besedami predsednika Mercedesove uprave in prvega moža znamke iz Stuttgarta, Dieterja Zetscheja. Ta pravi, da mu je nekaj zelo jasno: ”Koncept IAA in prihodnost Mercedesa imata vsaj nekaj skupnega. Oba sta videti preklemano dobro!”
更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si