今年的车展在 法兰克福 - IAA 2019 向大家明确表示,电是2020年要用大写字母写的“东西”。犹豫已经结束,似乎已经不可抗拒地写入了所有汽车制造商的战略中。此外,由于排放限制和罚款,制造商将不得不在 2021 年为过于“肮脏”的销售范围支付费用。因此,大众汽车推出了大众 ID.3,许多人认为这款汽车将成为第一款大众市场电动汽车,并且可以取代传奇的高尔夫。欧宝正在将电动版欧宝 Corsa 推向市场,路虎卫士 (Land Rover Defender) 已成为一款轻度混合动力车……而您只能购买带有电力驱动的城市 Smart。 2020 年确实即将到来,而且看起来绝对令人兴奋。让我们来看看如果您打算在 2020 年购买汽车,您可以开始考虑的一些主要“人”创新和汽车。
Pripravili smo posrečen miks prihodnosti, ki bo nanaših cestah že v letu 2020 ter nekaj zanimivih konceptov, s katerimi nam proizvajalci prikazujejo ne več tako zelo oddaljeno prihodnost. Poglejmo avtomobile, ki jih bomo lahko vozili že leta 2020 in tiste, ki gledajo še malček naprej.
Gremo na Luno?
AUDI AI – TRAIL QUATTRO
Audi AI: Trail Quattro Concept združuje v sebi napredne terenske zmogljivosti in funkcije avtonomne vožnje. Koncept nas spominja na ‘buggya-a’ in je primeren za preganjanje po sipinah. Vozi se na 22英寸轮圈, na katere so nataknili terenske pnevmatike, v velikosti 33,5-palcev. Oddaljenost od tal zanaša 34 centimetrov, zaradi česar bi lahko Trail Quattro Concept ‘prebrodil’ tudi do pol metra globoko vodo. Moč kar štirih elektromotorjev znaša 320 kW oz. 435 KM, slednji pa poskrbijo za kar 1.000 Nm navora. Zaradi uporabe lahkih materialov tehta zgolj 1.750 kilogramov, kar je malo, za električno vozilo.. Baterija bo imela dovolj energije za doseg med 400 in 500 kilometri avtonomnosti. Ob težjih pogojih in zgolj terenski vožnji pa za le okoli 250公里. Na javnih cestah premore koncept avtonomijo četrte stopnje, na zahtevnejših cestah pa zagotavlja zgolj avtonomijo tretje stopnje. Audi AI: Trail Quattro Concept si lahko na poti pomaga celo z droni, s katerimi voznik lažje preveri pot pred seboj ali pa si jo z njihovo pomočjo preprosto osvetli. Tako si predstavljajo “terensko” prihodnost pri 奥迪! In nam je všeč!Vražja eleganca
AUDI RS7 Sportback
Nekoč je veljal za najhitrejšo limuzino na svetu. A tokrat svojo moč išče na vseh področjih. Tako eleganci, kot ultimativni športnosti. Njegova moč izhaja iz turbo 8-valjnika s hibridnim pogonom, ki novega RS7掀背车 požene do 100 kilometrov na uro v 3,6 sekundah. Medtem ko je pri “standardnem” RS7掀背车 končna hitrost omejena na 250公里/小时, pa lahko le to s paketom dynamic povečate na 280 km/h ali pa z še bolj vražjim paketom dynamic plus na 304 km/h. Novega RS7 Sportback ne bo težko ločiti od navadnega A7, saj je ima precej RS lepotnih dodatkov, hkrati pa je kar 40 milimetrov širši in sedi 20 milimetrov bližje k cesti. Športna tema pa se seveda nadaljuje tudi v notranjosti. Na voljo bo 13 različnih barv, od tega 2 ki sta na voljo samo pri RS modelih (Nardo siva in Sebring črna). RS7 se tako pridružuje z odličnostjo najbližjima tekmecema; 宝马 M8 轿跑车 和 Mercedes-AMG GT 4-door. Je potrebno priznati, da gre za gre tokrat za izjemno seksi nemško trojico.
Skok v prihodnost
BMW Concept 4
Kljub temu da je gre za zgolj koncept pa naj se ne bi veliko razlikoval od produkcijske verzije. Najbolj opazen del koncepta serije 4 je dokaj očiten. Sprednja maska je v podobnem slogu kot smo ga že videli na X7 和 seriji 7, kot kaže pa se bo ta počasi preselila tudi na preostalo BMW floto. V kolikor lahko sklepamo po konceptu, pa bo serija 4 dosti bolj pogumna od obstoječe in zna odstopat od 宝马-jevega povprečja v zadnjih letih. Namreč pri tem znamki smo pogrešali nekaj več drznosti in karakterja, ki ga kame prinesti prav 系列4, ki v kolikor ostane zelo podobna konceptu – zopet zna vzbuditi tista prava čustva ljubiteljev znamke 宝马. Te v zadnjih letih pogrešajo tisto nekaj! Organsko obliko in drznost. Saj je “veselje do vožnje” imaginaren slogan, ki ga zagotavljajo prav vsi proizvajalci. Eni bolj – drugi mogoče nekoliko manj.Preporod največje uspešnice
Novi Renault Captur
雷诺 razkril prenovljenega Renault Capturja. Slednji je bil zadnjih sedem let najbolje prodajan avtomobil v svojem segmentu, zdaj pa popolnoma prenovljen ponuja še več. Po dolžini se je 捕获 podaljšal za celih 11cm – kar je v avtomobilskem svetu vesolje in dobil nekaj novih premijskih dodatnih opcij, kot so 18英寸 platišča, polne LED luči (sprednje in zadnje), 11 zunanjih barv in 4 kontrastne strešne barve (90 možnih barvnih shem) in pa strešne letve ter panoramsko streho. Njegov prirast se pozna v tudi notranjosti ter tudi prtljažnem prostoru, ki je med največjimi v segmentu. Seveda nova generacija prinaša tudi vse asistenčne sisteme za voznika, kot vse varnostne dodatke. Notranjost 卡普图尔 je večja evolucija predhodnika. Na armaturni plošči prevladuje velik navpični zaslon, tik pod njim pa gumbi, ki nadzorujejo različne funkcije. Območje, na katerem je nameščena prestavna ročica, je dvignjeno za izboljšano ergonomijo kar sprosti nekaj prostora za shranjevanje in možnost brezžičnega polnilca za telefon. Kupci pa bodo lahko zvočni sistem nadgradili s sistemom Bose. Slednji bo zadovoljil tudi audiofile. Seveda so na voljo tudi prenovljeni pogonski agregati z znižanimi emisijami ter boljšo tehnologijo.Večni kralj brezpotji
路虎卫士
Prvič po desetletjih je na trg prišel popolnoma prenovljen 路虎卫士 在 路虎 so ga posodobili za 21. stoletje, hkrati pa so obdržali ikonično silhueto. Ne pustite se zavesti mehkejšim linijam, ki ga ne delajo nič manj sposobnega za ekspedicijske avanture. Dobiti ga bo moč dobiti v dveh klasičnih karoserijskih izvedbah z oznako 90 – trivratna različica ter 110 – kot petvratni. Slednji bo imel možnost razporeditve sedežev 5+2. Torej prostora za kar 7 duš. Svoje vozilo boste lahko prilagodili na več načinov kot kateri koli prejšnji 路虎 s štirimi paketi dodatne opreme, ki vsakemu Defenderju dajo značaj in podpis. Poleg omenjenih paketov je na voljo tudi izbira številnih posameznih dodatkov kot so električen vitel z upravljanjem na daljavo, strešni šotor, tenda, strešni nosilci s katerimi lahko 后卫 spremenite v pravo pustolovsko vozilo. Za tiste res avanturistične je na voljo tudi “wrap” – oziroma folija – v izbrani barvi karoserije, ki bo vozilo zaščitil pred površinskimi praskami. Na servisu pa bodo poškodovane “nalepke” le zamenjali z novimi. Defender bo na voljo z dvema dizelskima motorjema, turbo štirivaljnikom in šestvalnjikom z “blagim” hibridnim sistemom. Oba motorja spremlja osemstopenjski avtomatski menjalnik. Pri 路虎 pričakujejo, da bo plug-in hibridni 后卫 na voljo že leta 2020.