fbpx

未来已成现在:跳入疯狂汽车年2020

今年的车展在 法兰克福 - IAA 2019 向大家明确表示,电是2020年要用大写字母写的“东西”。犹豫已经结束,似乎已经不可抗拒地写入了所有汽车制造商的战略中。此外,由于排放限制和罚款,制造商将不得不在 2021 年为过于“肮脏”的销售范围支付费用。因此,大众汽车推出了大众 ID.3,许多人认为这款汽车将成为第一款大众市场电动汽车,并且可以取代传奇的高尔夫。欧宝正在将电动版欧宝 Corsa 推向市场,路虎卫士 (Land Rover Defender) 已成为一款轻度混合动力车……而您只能购买带有电力驱动的城市 Smart。 2020 年确实即将到来,而且看起来绝对令人兴奋。让我们来看看如果您打算在 2020 年购买汽车,您可以开始考虑的一些主要“人”创新和汽车。

Pripravili smo posrečen miks prihodnosti, ki bo nanaših cestah že v letu 2020 ter nekaj zanimivih konceptov, s katerimi nam proizvajalci prikazujejo ne več tako zelo oddaljeno prihodnost. Poglejmo avtomobile, ki jih bomo lahko vozili že leta 2020 in tiste, ki gledajo še malček naprej.

Gremo na Luno?

AUDI AI – TRAIL QUATTRO

Audi AI: Trail Quattro Concept združuje v sebi napredne terenske zmogljivosti in funkcije avtonomne vožnje. Koncept nas spominja na ‘buggya-a’ in je primeren za preganjanje po sipinah. Vozi se na 22英寸轮圈, na katere so nataknili terenske pnevmatike, v velikosti 33,5-palcev. Oddaljenost od tal zanaša 34 centimetrov, zaradi česar bi lahko Trail Quattro Concept ‘prebrodil’ tudi do pol metra globoko vodo. Moč kar štirih elektromotorjev znaša 320 kW oz. 435 KM, slednji pa poskrbijo za kar 1.000 Nm navora. Zaradi uporabe lahkih materialov tehta zgolj 1.750 kilogramov, kar je malo, za električno vozilo.. Baterija bo imela dovolj energije za doseg med 400 in 500 kilometri avtonomnosti. Ob težjih pogojih in zgolj terenski vožnji pa za le okoli 250公里. Na javnih cestah premore koncept avtonomijo četrte stopnje, na zahtevnejših cestah pa zagotavlja zgolj avtonomijo tretje stopnje. Audi AI: Trail Quattro Concept si lahko na poti pomaga celo z droni, s katerimi voznik lažje preveri pot pred seboj ali pa si jo z njihovo pomočjo preprosto osvetli. Tako si predstavljajo “terensko” prihodnost pri 奥迪! In nam je všeč!

Vražja eleganca

AUDI RS7 Sportback

Nekoč je veljal za najhitrejšo limuzino na svetu. A tokrat svojo moč išče na vseh področjih. Tako eleganci, kot ultimativni športnosti. Njegova moč izhaja iz turbo 8-valjnika s hibridnim pogonom, ki novega RS7掀背车 požene do 100 kilometrov na uro v 3,6 sekundah. Medtem ko je pri “standardnem” RS7掀背车 končna hitrost omejena na 250公里/小时, pa lahko le to s paketom dynamic povečate na 280 km/h ali pa z še bolj vražjim paketom dynamic plus na 304 km/h. Novega RS7 Sportback ne bo težko ločiti od navadnega A7, saj je ima precej RS lepotnih dodatkov, hkrati pa je kar 40 milimetrov širši in sedi 20 milimetrov bližje k cesti. Športna tema pa se seveda nadaljuje tudi v notranjosti. Na voljo bo 13 različnih barv, od tega 2 ki sta na voljo samo pri RS modelih (Nardo siva in Sebring črna). RS7 se tako pridružuje z odličnostjo najbližjima tekmecema; 宝马 M8 轿跑车Mercedes-AMG GT 4-door. Je potrebno priznati, da gre za gre tokrat za izjemno seksi nemško trojico.

Skok v prihodnost

BMW Concept 4

Kljub temu da je gre za zgolj koncept pa naj se ne bi veliko razlikoval od produkcijske verzije. Najbolj opazen del koncepta serije 4 je dokaj očiten. Sprednja maska je v podobnem slogu kot smo ga že videli na X7seriji 7, kot kaže pa se bo ta počasi preselila tudi na preostalo BMW floto. V kolikor lahko sklepamo po konceptu, pa bo serija 4 dosti bolj pogumna od obstoječe in zna odstopat od 宝马-jevega povprečja v zadnjih letih. Namreč pri tem znamki smo pogrešali nekaj več drznosti in karakterja, ki ga kame prinesti prav 系列4, ki v kolikor ostane zelo podobna konceptu – zopet zna vzbuditi tista prava čustva ljubiteljev znamke 宝马. Te v zadnjih letih pogrešajo tisto nekaj! Organsko obliko in drznost. Saj je “veselje do vožnje” imaginaren slogan, ki ga zagotavljajo prav vsi proizvajalci. Eni bolj – drugi mogoče nekoliko manj.

Preporod največje uspešnice

Novi Renault Captur

雷诺 razkril prenovljenega Renault Capturja. Slednji je bil zadnjih sedem let najbolje prodajan avtomobil v svojem segmentu, zdaj pa popolnoma prenovljen ponuja še več. Po dolžini se je 捕获 podaljšal za celih 11cm – kar je v avtomobilskem svetu vesolje in dobil nekaj novih premijskih dodatnih opcij, kot so 18英寸 platišča, polne LED luči (sprednje in zadnje), 11 zunanjih barv in 4 kontrastne strešne barve (90 možnih barvnih shem) in pa strešne letve ter panoramsko streho. Njegov prirast se pozna v tudi notranjosti ter tudi prtljažnem prostoru, ki je med največjimi v segmentu. Seveda nova generacija prinaša tudi vse asistenčne sisteme za voznika, kot vse varnostne dodatke. Notranjost 卡普图尔 je večja evolucija predhodnika. Na armaturni plošči prevladuje velik navpični zaslon, tik pod njim pa gumbi, ki nadzorujejo različne funkcije. Območje, na katerem je nameščena prestavna ročica, je dvignjeno za izboljšano ergonomijo kar sprosti nekaj prostora za shranjevanje in možnost brezžičnega polnilca za telefon. Kupci pa bodo lahko zvočni sistem nadgradili s sistemom Bose. Slednji bo zadovoljil tudi audiofile. Seveda so na voljo tudi prenovljeni pogonski agregati z znižanimi emisijami ter boljšo tehnologijo.

Večni kralj brezpotji

路虎卫士

Prvič po desetletjih je na trg prišel popolnoma prenovljen 路虎卫士路虎 so ga posodobili za 21. stoletje, hkrati pa so obdržali ikonično silhueto. Ne pustite se zavesti mehkejšim linijam, ki ga ne delajo nič manj sposobnega za ekspedicijske avanture. Dobiti ga bo moč dobiti v dveh klasičnih karoserijskih izvedbah z oznako 90 – trivratna različica ter 110 – kot petvratni. Slednji bo imel možnost razporeditve sedežev 5+2. Torej prostora za kar 7 duš. Svoje vozilo boste lahko prilagodili na več načinov kot kateri koli prejšnji 路虎 s štirimi paketi dodatne opreme, ki vsakemu Defenderju dajo značaj in podpis. Poleg omenjenih paketov je na voljo tudi izbira številnih posameznih dodatkov kot so električen vitel z upravljanjem na daljavo, strešni šotor, tenda, strešni nosilci s katerimi lahko 后卫 spremenite v pravo pustolovsko vozilo. Za tiste res avanturistične je na voljo tudi “wrap” – oziroma folija – v izbrani barvi karoserije, ki bo vozilo zaščitil pred površinskimi praskami. Na servisu pa bodo poškodovane “nalepke” le zamenjali z novimi. Defender bo na voljo z dvema dizelskima motorjema, turbo štirivaljnikom in šestvalnjikom z “blagim” hibridnim sistemom. Oba motorja spremlja osemstopenjski avtomatski menjalnik. Pri 路虎 pričakujejo, da bo plug-in hibridni 后卫 na voljo že leta 2020.

Glasnik revolucije

大众ID.3

大众汽车 je avtomobilsko industrijo pred mnogimi desetletji dobesedno spremenil z lansiranjem originalnega hrošča, uradno predstavljenega davnega leta 1938. In zdi se, da je prav ID.3 tisti avtomobil, ki bo za Nemško podjetje podobno pomemben. Gre namreč za prvo serijsko in v celoti električno vozilo za množično, “ljudsko proizvodnjo“ Volkswagna. Na nek način je ID.3 “pravnuk” originalnega hrošča, torej avto, ki bo spremenil pogled na električne avtomobile ter začel novo obdobje okolju prijazne mobilnosti za znamko 大众汽车. Prihaja v obliki tradicionalne petvratne kombilimuzine z avtonomnim dosegom baterije do 550 kilometrov. Ker gre za arhitekturno popolnoma električni avtomobil to pomeni, da je kljub svojim dimenzijam presenetljivo prostoren. Na voljo bo s tremi različnimi baterijami ter tako različnimi dosegi od 330 km pri 45 kWh do največjega pri bateriji z 77 kWh in dosegom kar 550 km. Baterijo bo kakopak možno hitro polniti z močjo do 100 kW, kjer bo v pol ure “točenja” možno nabrati do 180 km dosega. ID.3 v osnovi na cesto uspe prenesti 204 konje (150 kW) in ponudi 310 Nm konstantnega navora. Končna hitrost pa je omejena na 160公里/小时. Za bodoče kupce je najpomembnejša prav cena avtomobila, ki bo za vstopno različico ostala pod 30.000 evri (cena še ni uradna). Če temu odštejemo še subvencijo za električna vozila, lahko hitro ugotovimo da je lahko prav ID.3 pravi naslednik priljubljenega klasičnega Golfa.

Električni zlobnež

CUPRA 塔瓦斯坎

CUPRA Tavascan Concept je predstavitev dolgoročne prihodnosti znamke CUPRA, ki bo seveda električna. Predstavlja je koncept električnega križanca, saj mnogi predvidevajo, da se bo priljubljenost te oblike karoserije v prihodnje še povečala. Dva elektromotorja zagotavljata štirikolesni pogon in priskrbita 225 kW (306 KM) moči. Baterija s kapaciteto 77 kWh bo zagotovila dovolj energije za do 450 kilometrov dolgo pot. Dizajn Tavascana je drzen, z izrazitimi nad kolesnimi loki, pod katerimi se skrivajo platišča v velikosti 22-palcev. Notranjost je v primerjavo z zunanjostjo bolj umirjena, na sredini armaturne plošče pa dominira velik zaslon na dotik. Dinamična in mišična oblika kaže smer v katero se želijo oblikovalci modelov CUPRA gibati v prihodnosti. In moč je čutiti, da bo med vsemi znamkami koncerna Volkswagen – slednja najbolj mišičasta in hkrati temperamentna.

Srčkan kot strela

本田E

O Hondi E smo že pisali, saj nas je navdušila že v svoji konceptni obliki. Nedolgo nazaj se je predstavila s kamerami namesto vzvratnih ogledal, tokrat pa smo izvedeli še njene ‘tehnične’ zmogljivosti. Elektromotor bo nameščen na zadnji osi. Na voljo bo v dveh različicah, prva bo imela 100 kW (136 KM) moči, druga pa 113 kW (154 KM) moči. Baterija s kapaciteto 35,5 kWh bo zagotovila dovolj elektrike za do 220 kilometrov poti. S hitrim polnjenjem bo lahko baterija napolnjena, do 80%, v 30 minutah, kar naj bi bilo dovolj za nadaljnih 177 kilometrov poti. Honda E bo modernemu času primerno ponujala različne oblike povezljivosti, z vsem skupaj pa bomo upravljali preko množice zaslonov na armaturni plošči. Pri Hondi E gre za enega najbolj pričakovanih malčkov, ki so ga po mnenju mnogih pri hondi razvijali predolgo. Cena še ni znana, a zna biti privlačna – tako kot so cene Hond v zadnjih letih.

Vedno nekoliko poseben

Novi Nissan Juke

Pri Nissan Juke so bila mnenja vselej deljena. Nekaterim je bil neizmerno všeč zaradi svoje drugačnosti, spet drugim nikakor. Nova generacija je naredila korak naprej k splošni všečnosti in postala manj revolucionarna kot predhodnik. Dizajn je nedvomno izboljšan, povečali pa so se tudi nekateri proporci. Potniki na zadnji klopi bodo imeli 5,8 centimetrov več prostora za noge in 1,1 centimeter več prostora nad glavo. V zadku boste našli za 422 litrov prtljažnega prostora, kar je 20-odstotno povečanje v primerjavi s predhodnikom. Novega Nissan Juka bo poganjal 1,0-litrski 3-valjni motor s 117 konjskimi močmi, ki bo povezan z ročnim 6-stopenjskim ali samodejnim dvosklopčnim 7速变速箱. Seveda so posodobljen infomatični sistem, povezljivost ter asistenčni sistemi. Torej v stiku s časom in trenutkom.

Tesli diha za vrat

保时捷泰坎

保时捷泰坎 je prvi popolnoma električni Porsche in s tem predstavlja svojevrsten mejnik v avtomobilski zgodovini. Tudi zato so mnogi avtomobilistični navdušenci zajeli zrak ob njegovi svetovni predstavitvi in s pozornostjo prisluhnili inženirjem. V osnovi je Porsche predstavil dve različici – a kjer nas zanimajo le superlativi se posvetimo tisti, ki nosi nekoliko znano oznako Turbo S. Slednja ponudi 761 konjskih moči, ki jih ustvarjata dva elektromotorja. Do stotice pospeši 涡轮增压S 仅仅 2.8秒。电池容量 93.4千瓦时 但有足够的能量 412 kilometrov dolgo pot. Zaradi sistema z 800 voltno napetostjo, omogoča Taycan polnjenje z močjo do 270 kW, pri čemer se bo baterija napolnila od 5 do 80% v le 22,5 minutah. Zanimiv pa je podatek, da hitro polnjenje omogoča dodatnih 100 km dosega v le 5分钟. Za najzmogljivejši model se cene pričnejo pri 190.000 evrih, kar je krepko več kot za najzmoglivejšo Teslo. A Porsche je vselej bil in bo ostal premijska blagovna znamka.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。