fbpx

令人震惊!越来越多的情侣想要分床睡!

In to sploh ni tako slabo!

照片:Envato

睡眠是我们生活中非常重要的一部分。平静、放松的睡眠是开启美好一天的良好途径。但如果你失眠,你可能会变得烦躁。为什么建议分床睡?

Po neki študiji približno 14% parov ne spi v isti postelji. Čeprav je mnenje večine ljudi, da to za njihov odnos zagotovo ni dobro, rezultati številnih študij kažejo, da je resnica ravno nasprotna.

Poglejmo si pozitivne učinke ločenega spanja.

Slaba kakovost spanja ustvarja napetost med partnerjema

Po nekaterih ocenah vam lahko spanje v isti postelji s partnerjem, ki se pogosto premika v postelji in smrči, vsako noč ukrade povprečno 49 minut spanja. To sploh ni malo, če predpostavljate, da se to ponavlja iz dneva v dan.

On spi sam. Foto: Andrea Piacquadio / Pexels

Zato sploh ni presenetljivo, da se zaradi tega dejstva partnerji pogosto prepirajo. Po drugi strani pa ta isti problem ne obstaja pri parih, ki se odločijo za spanje v ločenih sobah.

Spanje v ločenih posteljah lahko koristi obema partnerjema

Kaj storiti, če ste nočni ptič in vaš partner rad zgodaj vstaja? Kaj pa, če se ne morete dogovoriti o sobni temperaturi, ki bi ustrezala obema? Morda radi spite z odprtim oknom, partnerja pa moti hrup iz ulice. Ali pa ste navajeni spati v zatemnjeni sobi, on pa se rad zjutraj zbudi ob sončnem vzhodu?

Če imamo različne želje glede nečesa tako pomembnega, kot je spanec, je zelo težko doseči dogovor. Idealna rešitev je, ločeno spanje!

Ona spi sama. Foto: Ketut Subiyanto / Pexels

Ta odločitev ne vodi nujno do zmanjšanja intimnosti v vašem odnosu

Lepo se je zbuditi v objemu partnerja. Nekdo pa bi rekel, da je lepo trdno spati 7-8 ur, ne da bi se zbudili sredi noči, ker je naš partner moral na stranišče. Spanje v ločenih posteljah lahko ne le dobro vpliva na splošno dobro počutje partnerja, ampak ponuja novo priložnost za prebujanje romantike med njima.

Strinjali se boste, da je partnerja veliko lažje presenetiti z zajtrkom v postelji, ko ne spite v isti postelji, pa tudi s prazničnimi darili in drugimi majhnimi znaki pozornosti.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。